Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@08:02:50 GMT

حسین فرجی خواننده آهنگهای شوسال وبارو بارو درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۹۸۱۷

حسین فرجی خواننده آهنگهای شوسال وبارو بارو درگذشت

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ عزت‌الله فرجی معروف به حسین فرجی، یکم بهمن‌ماه ١٣٢٩ در خیابان ١٧ شهریور فعلی و محله‎ی پشت گرداب سنگی (سوم اسفند سابق) در شهر خرم‌آباد دیده به دنیا گشود.

برای اولین بار در سال ١٣٤٣ توسط آقای شادابی به مرحوم همت‎علی سالم معرفی و آهنگ «دایه‌دایه» را در رادیو خرم‌آباد اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فرجی در سال ٥٠ و در حین تحصیل، با دختر استاد ریاحی آشنا شده و ازدواج کرد که حاصل این پیوند، یک پسر و یک دختر است. دخترایشان متولد سال ١٣٥١ و پسرشان هم که تنبورنواز است متولد سال ١٣٦١ می‌باشد.

بیشتر آثار ایشان تک‌آهنگ بود. در دهه‌ی ٤٠ که اوج فعالیت‎هایشان محسوب می‌شد، نوارها ریلی بود. سال‌های ٤٨ تا ٥١ آهنگ‌ها به شکل صفحه بود که در نهایت قابلیت ضبط دو آهنگ را داشت.

اواسط دهه‌ی ٥٠، بازار کاست رونق گرفت و ٧ تا ٨ آهنگ را در یک کاست منتشر کرد که معروف‌ترین‌شان «سُزه‌سُزه»، «پاپی‌سلیمانی»، «کرمی»، «شوِ سال» ، «شیپورچی»  و «کوش‎طلا» نام دارد. برخی هم مثل «ستاره»، «سنگ خارا»، «هی نار» و «گل شادی» آلبوم شدند و بسیاری از آهنگ‌های فارسی را هم به شکل غزل خواندند.

همچنین آهنگ معروف «بارو بارو» هم متعلق به این هنرمند است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج پیشکسوتان شادی گرداب موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آهنگ «دین مارتین» توسط ببعی در شبکه نسیم + فیلم

شخصیت محبوب ببعی در بخشی از برنامه تلویزیونی «مهمانی» آهنگ دین مارتین را بازخوانی کرد. این برنامه هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم به روی آنتن می رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مادر شهیدان حسین و مهدی با خدا قمصری درگذشت
  • پزشک و پیشکسوت ورزش پهلوانی ایران درگذشت
  • اجرای آهنگ «دین مارتین» توسط ببعی در شبکه نسیم + فیلم
  • قرائت متفاوت قرآن توسط احسان یاسین، خواننده معروف در برنامه محفل+ فیلم
  • همخوانی هستی مهدوی‌فر با آهنگ مارتیک
  • قایقرانی اصفهانی‌ها دور سی و سه پل با آهنگ معین
  • قطعی شدن مدال برنز فرجی در کانتندر لبنان
  • (ویدئو) حرف‌های خواننده معروف درباره تلویزیون زمان شاه
  • افشاگری مهدی طارمی درباره اسپیکر معروف؛ عاشقانه‌ها با شجاع است!
  • تشییع حاجیه خانم صغری کدخدا معروف مادر شهیدان علی و حسین رحیمی