Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: ائمه مساجد صیدا در لبنان کشتار فلسطینی‌ها به دست صهیونیست‌ها و انتقال سفارت آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «رادیو النور» لبنان، ائمه مساجد شهر صیدا و اردوگاه عین الحلوه در خطبه‌های نماز جمعه انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس و کشتار مردم فلسطین از سوی صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ائمه مساجد از ملت‌های عربی خواستند از فلسطین، قدس و مسجدالاقصی دفاع کنند.

 

یادآور می‌شود؛ سفارت آمریکا در تل آویو روز دوشنبه به قدس اشغالی انتقال یافت، این اقدام با واکنش فلسطینی‌ها رو به رو شد که در ادامه باعث درگیری‌ها در قدس شد که در این میان شماری از افراد کشته و مجروح شدند.

 

 

 

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت مجلس انتقال سفارت آمریکا به قدس خبرگزاری شبستان فلسطین برجام مساجد نمایشگاه کتاب تهران رژیم صهیونیستی محکومیت لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی حمله به اردوگاه نورشمس در کرانه باختری را محکوم کرد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه‌ای تاکیدکرد که این جنایات در راستای جنایت نسل‌کشی ادامه‌داری است که رژیم اشغالگر اسرائیلی برضد مردم فلسطین در غزه مرتکب می‌شود.

سازمان همکاری اسلامی باردیگر از جامعه بین‌الملل خواست به مسئولیت خود در وادار نمودن رژیم اسرائیل به توقف حملات و تجاوزات خود در همه بخش‌های فلسطین اشغالی و ایجاد حمایت لازم از ملت فلسطین به منظور اجرای قطع‌نامه سازمان ملل متحد در این باره عمل کند.

وزارت بهداشت فلسطین شب گذشته (شنبه) اعلام کرد که در نتیجه جنایات نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه نورشمس، 14 نفر به شهادت رسیده و شماری مجروح و بازداشت شدند.

این در حالی است که نظامیان اسرائیلی به حملات خود به این اردوگاه ادامه داده و تعداد بیشتری از اتومبیل‌های نظامی را به این منطقه گسیل داشته‌اند که در همه محورها و کوچه‌ها و خیابان نابلس مستقر شده‌اند.

همچنین هر کسی که تلاش می‌کند از این اردوگاه خارج شده و یا به آن نزدیک شود، هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • وحشتناک‌ترین سلفی دنیا را ببینید | تصویر معنادی که سفارت ایران در لبنان منتشر کرد
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • آمریکا ممکن است مستشاران نظامی اضافی به سفارتش در کی‌یف بفرستد
  • قصد آمریکا برای اعزام مشاورین نظامی بیشتر به اوکراین
  • حمله‌های حزب‌الله نفس تل‌آویو را برید
  • سازمان همکاری اسلامی حمله به اردوگاه نورشمس در کرانه باختری را محکوم کرد