Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، گفت: برنامه های فرهنگی و مسابقات به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، رضا زینی وند، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، امروز(29 اردیبهشت) در شورای فرهنگ عمومی لرستان، گفت: بزرگداشت سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب فرصتی برای ترویج اندیشه های امام در جامعه بویژه در بین نسل جوان و نوجوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برای مقابله با توطئه های دشمنان باید در طول سال برنامه های متنوع فرهنگی از جمله برنامه ریزی برای تبیین و تشریح اندیشه های امام (ره) در دستور کار قرار گیرد.

 

زینی وند، اظهار داشت:  جهت صیانت از اندیشه های امام خمینی (ره) در جامعه باید پژوهش‌های مختلف در استان در رابطه باشخصیت و منش امام(ره) مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان، در ادامه با اشاره به تدوین برنامه های متنوع فرهنگی در آموزش و پرورش استان، افزود: مسابقات خاطره نویسی در خصوص اخلاق امام (ره) در خانواده در سطح دانش آموزی و فرهنگیان از جمله برنامه های آموزش و پرورش به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) است.

 

وی ادامه داد: مسابقات فرهنگی وصیت‌نامه امام(ره) به‌صورت دوره‌های ضمن خدمت در بین معلمان و فرهنگیان لرستان از دیگر برنامه های آموزش و پرورش استان است.

 

زینی وند، اظهار کرد کرد: این مسابقات به‌ صورت مجازی در بین معلمان و فرهنگیان استان برگزار می‌شود.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت برجام مجلس خبرگزاری شبستان فلسطین انتقال سفارت آمریکا به قدس قرآن کریم مساجد نمایشگاه کتاب تهران اندیشه های امام خمینی پژوهش مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان چهارمحالی حمایت خود را از عملیات «وعده صادق» اعلام کردند+ عکس

دانش‌آموزان و فرهنگیان در مدارس سراسر استان با در دست داشتن پرچم‌های ایران و فلسطین با اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه، از عملیات غرورآفرین «وعده صادق » اعلام حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، امروز_ دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در کلیه مدارس چهارمحال‌وبختیاری زنگ حماسه و اقتدار در حمایت از عملیات «وعده صادق» به صدا در آمد و دانش‌آموزان با اجرای سرودهای حماسی و پخش شیرینی پیروزی مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را در عملیات جشن گرفتند.

ذوالفقار علیخانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز مردم جهان دیدگاه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در تشبیه اسرائیل به غده سرطانی را باور کردند و فهمیدند تا این غده سرطانی از بین نرود منطقه آرامش نخواهد یافت.

وی افزود: بر اساس آیه قرآن که «اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّة» ما باید همیشه دارای به‌روزترین تجهیزات و آماده نبرد با دشمنان اسلام باشیم و نقش فرهنگی آموزش و پرورش در این آمادگی، انسان سازی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اقدامات دشمن در حوزه حجاب و عفاف تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات برای آمادگی برای نبرد با دشمن آگاهی رسانی به دانش آموزان در حوزه حجاب و عفاف است و این نکته جز برنامه‌های اصلی فرهنگی در آموزش و پرورش است.

کد خبر 744916

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان چهارمحالی حمایت خود را از عملیات «وعده صادق» اعلام کردند+ عکس
  • بازدید رایگان از مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی در روز اول اردیبهشت
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان لرستان
  • طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش
  • حرکت به سمت مردمی‌سازی اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر قم
  • روز مراغه با شعار جهانشهر مراغه در مسیر جهانی شدن
  • چای‌خانه‌های حضرتی در برنامه‌های مذهبی شهر راه‌اندازی شود
  • «روز مراغه» به مدت یک‌هفته در این شهر برگزار می شود
  • دولت سیزدهم برای جبران کمبود معلم، برنامه‌های ویژه‌ای دارد