Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابتدا ۱۶ نفر از این معلمان از جمله موکلم در زمان تجمع بازداشت شدند؛ ولی پس از حدود چند روز سایرین با قرار کفالت ۵۰ میلیون تومانی آزاد شدند و در حالی که اتهامات همه معلمان اخلال در نظم عمومی و یکسان بود ولی نمی‌دانم که چرا موکلم آزاد نشده است

ایران آنلاین /  وکیل مدافع محمد حبیبی یکی از معلمان بازداشتی آخرین وضعیت پرونده موکلش را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین تاج در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: بعد از فراخوانی که برای بازنشستگان و شاغلین فرهنگیان صادر شده بود، در تمامی ایران تجمعاتی صورت گرفت و بر همین مبنا  ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری به مناسبت هفته معلم، عده‌ای از فرهنگیان مقابل سازمان برنامه و بودجه تجمع کردند که با برخورد نیروهای امنیتی روبرو شدند.

وی افزود: ابتدا ۱۶ نفر از این معلمان  از جمله موکلم در زمان تجمع بازداشت شدند؛ ولی پس از حدود چند روز سایرین با  قرار کفالت ۵۰ میلیون تومانی آزاد شدند و  در حالی که اتهامات همه معلمان اخلال در نظم عمومی و یکسان بود ولی نمی‌دانم که چرا موکلم آزاد نشده است.

تاج  یادآور شد: موکلم را در بازداشتگاه یکی از نهادها تحت بازجویی قرار دادند که از موضوع بازجویی هم اطلاعی ندارم. پس از آن وی را به ندامتگاه تهران بزرگ منتقل کردند.

وکیل مدافع محمد حبیبی با بیان اینکه هفته گذشته اجازه اعلام وکالت به من داده شد، گفت: سه شنبه هفته گذشته برای موکلم قرار وثیقه به مبلغ صد میلیون تومانی صادر شد و خانواده وی اعلام کردند که می‌توانند آن را تامین کنند ولی فردای آن روز که مراجعه کردیم به ما گفتند که پرونده به دادگاه ارسال شده است.

تاج مدعی شد: این پروسه صدور قرار و عدم اعطای زمان مقتضی به افراد برای اینکه افراد وثیقه‌ای تامین کنند بسیار نامتعارف است، کما اینکه نحوه دستگیری و برخورد با موکلم بسیار نامتعارف بوده که باید تحت پیگرد قرار گیرد زیرا به طور اتفاقی همسرشان هفته گذشته به  دادسرای امنیت رفته بودند و موکلم را پابرهنه و با لباس‌های پاره دیده بودند و هنوز آثار ضرب و شتم بر روی صورت وی مشهود بوده است.

وی افزود: فردا به دادگاه انقلاب مراجعه می‌کنم تا ببینم که پرونده موکلم به  کدام شعبه ارجاع شده است تا بتوانم موضوع  تبدیل وثیقه را پیگری کنم.

وی در پایان گفت: تجمع کنندگان خواستار  مطالبات صنفی شان بودند و چیزی جز مطالبات قانونی شان نبوده است./ 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر

در روز دوم و پایانی مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل به میزبانی نجف آباد اصفهان، ورزشکاران شاخه اسپیداسلالوم و بتل برای کسب ۳ رده برتر تلاش کردند.

در رده سنی بالای ۱۹ سال شاخه اسپید اسلالوم رضا لسانی دارنده مدال طلای قهرمانی جهان پس از امیرمحمد سواری و سبحان خسروانی بر سکوی سوم ایستاد تا مهم‌ترین اتفاق و حادثه این دوره از مسابقات رقم بخورد.

همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال متین نجفیان و علی پناهی برگزار کننده دیدار نهایی بودند که در نهایت عنوان نخست از آن نجفیان شد و پناهی به جایگاه دومی قناعت کرد. پس از این ۲ نفر، مقام سومی به حسین علی عظیما رسید.

در شاخه بتل رده سنی بالای ۱۹ و زیر ۱۹ سال ورزشکاران رودرروی یکدیگر قرار گرفتند تا نفرات برتر این رویداد مشخص شوند.

امیر محمد طبرسی، محمد جواد وکیل الرعایا و سید محمد معین حسینی توانستند ۳ سکوی برتر این مسابقه را در رده سنی بالای ۱۹ سال به خود اختصاص بدهند.

همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال در رقابتی مهیج و دیدنی سه نفر برتر این مسابقه را کوروش مصطفوی، پارسا سیاری ارانی و محمد رسا کشاورزی تشکیل دادند.

گفتنی است روز گذشته (پنجشنبه) مسابقات در بخش بانوان برگزار و در مهمترین اتفاق ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو دست به کار بزرگی زد و ضمن کسب جایگاه نخست رکورد ملی ایران را که پیش‌تر در اختیار خودش بود ارتقا داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام