Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به سمت ریاست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت‌الله احمد جنتی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی «حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی را به سمت ریاست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در متن حکم آیت‌الله جنتی خطاب به نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی آمده است:

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدعلیرضا عبادي(دامت افاضاته)

نماینده محترم ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند 

 

با سلام و تحیت، نظر به ضرورت و اهمیت خاص بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مقطع حساس و سرنوشت‌ساز کنونی با تبیین مستدل، باورپذیر و منطقی کارآمدی نظام دینی ـ دست‌آوردهای بی‌بدیل نظام مقدس اسلامی برآمده از نهضت الهی احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) حضرت امام خمینی(ره) که مستلزم برنامه‌ریزی جامع، فراگیر و بهره حداکثری از تمامی ظرفیت‌ها و هم‌افزایی نهادها و ارگان‌ها، شخصیت‌های حوزوی ـ دانشگاهی و تشکل‌های مردمی است لذا با عنایت به رسالت خطیر حضرت‌عالی در جایگاه رفیع نمایندگی ولی‌فقیه در استان و امامت جمعه، لطفاً شورایی با عنوان «شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان» به ریاست شخص آن جناب و عضویت استاندار محترم، مدیران محترم دیگر ارگان‌ها و نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تشکیل و تدابیر لازم مرتبط با موضوع از طریق بومی‌سازی اهداف، راهبردها و خطی‌مشی‌های شورا و ستاد مرکزی را مبذول فرمایید.

 

توضیح:

الف ـ ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محدود به ایام خاص نبوده، مستثنی و متفاوت از فعالیت متعارف و همه ساله ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی، با نگاه به چهار دهه حیات و بالندگی انقلاب اسلامی و با شعار «افتخار به گذشته ـ امید به آینده» می‌باشد.

 

ب ـ دبیرخانه و ستاد اجرایی با مسئولیت رئیس محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در دفتر استانی نهاد مستقر خواهد شد.

 

ج ـ حوزه فعالیت شورا و ستاد، تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان می‌باشد که در نتیجه تشکیل ستادهای مشابه در شهرستان‌ها و بخش‌ها ضروری است.

 

د ـ تشکیل ستاد دهه فجر که خروجی فعالیت آن محدود به ایام دهه در بهمن ماه می‌باشد کماکان از وظایف ذاتی و قانونی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است لکن در سال جاری هم‌افزایی و تعامل تنگاتنگی با شورای سیاستگذاری استان خواهد داشت.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان مجلس برجام دولت انتقال سفارت آمریکا به قدس فلسطین آمریکا نمایشگاه کتاب تهران ماه مبارک رمضان نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت : با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود : پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری ، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد.

دیگر خبرها

  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • دنیا متعجب از عملیات موفق «وعده صادق» است
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • تلاش با صلابت و بصیرت سپاه در پاسداری از کیان نظام
  • سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند