Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@09:36:07 GMT

اخذ مجوز ساخت پل پنجم بشار یاسوج از وزارت راه

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۰۴۳۲

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته گذشته با پیگیری های انجام شده،  وزارت راه و شهرسازی برای مطالعه و اجرای پل پنجم بشار که به پل مختار نیز معروف است موافقت خود را اعلام کرد و کار مطالعات این طرح نیز آغاز شد.
غلام محمد زارعی با بیان اینکه مرداد ماه جاری کار مطالعه این ابنیه فنی پایان و عملیات اجرایی آن آغاز می شود افزود: با بهره برداری از این پل، بلوار کشاورز در شرف آباد به کمربندی یاسوج - اصفهان متصل و بسیاری از گره های ترافیکی در شهر یاسوج باز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زارعی از افتتاح پل سوم بشار در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: پل چهارم بشار نیز با مشارکت شهرداری در حال ساخت است و عملیات اجرایی ستونهای آن به اتمام رسیده است. وی ادامه داد: با بهره برداری از این دو پل بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر یاسوج رفع می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد نماینده مردم در مجلس اخذ مجوز وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه ۸۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه با اشاره به برگزاری جلسه شورای معین در کنار جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: در جلسه امروز شورا سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی که برای اولین بار تدوین شده، تصویب و مقرر شد با اصلاحاتی ابلاغ شود.

وی افزود: ماده واحده واگذاری کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز تصویب شد.
 
خسروپناه بیان کرد: بر مبنای مصوبه امروز اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، مأموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران واگذار شد، بر این اساس نظامی برای سنت دانشگاهی تدوین خواهد شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله شورا در جلسه امروز خبر داد و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال قبل ۹۹ مصوبه داشت که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری بودند برخی مصوبات راهبردی و برخی جنبه هدایت‌گری داشتند.

خسروپناه اعلام کرد: در جلسه امروز درباره عفاف و حجاب بحث‌های کارشناسی صورت گرفت و پیشنهادها و راهکارهایی در حوزه شناختی و معرفتی ارائه و بر رعایت مقررات حجاب مخصوصا در ادارات دولتی تأکید شد، بحث درباره این موضوع مهم در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت و مقرر شد برنامه‌ها اجرایی و ایجابی از سوی دستگاه ها ارائه شود.

 

   

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • ۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • پرونده خندقلو در وزارت راه؛ آیا این گره ترافیکی خراسان شمالی باز می شود؟