Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا زیباکنار گفت: به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه و به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوع برگزار می‌ کند.   امیرحسین اکبری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا زیباکنار در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این دانشگاه گفت: بسیج دانشجویی شهید بابک نوری دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا زیباکنار در نظر دارد به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های از جمله اکران فیلم با حضور دانشجویان و به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان و همچنین تفسیر سوره نور برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه گفت: دیدار با خانواده شهید آیت الله حاج صادق احسانبخش نماینده اسبق، ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت یکی از یاران دیرین امام خمینی (ره) در آستانه سالروز رحلت ایشان و شرکت در مراسم قیام خونین ۱۵ خرداد و برگزاری مراسم شهادت مولای متقیان حضرت امام (ع) در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا _ زیباکنار از دیگر برنامه‌های اجرای در ماه مبارک رمضان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان شهادت مولای متقیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در ماه رمضان با محوریت شهروندان

شهردار کاشان گفت: با هدف ترویج معنویت و فرائض دینی، برنامه‌های متنوع فرهنگی در این ماه به اهتمام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با محوریت شهروندان اجرا می‌شود.

کیومرث محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی معنوی ماه رمضان برای کودکان، نوجوانان، خانواده‌ها و بانوان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: جلسه جزءخوانی قرآن کریم تحت عنوان (محفل هل‌أتی) در فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی و جلسه جزءخوانی تحت عنوان (خانوادگی قرآن بخوانیم) در فرهنگ‌سرای معراج و فرهنگ‌سرای خانواده با همکاری مجمع فرهنگی الغدیر همراه با سخنرانی و برنامه‌های متنوع قرآنی ویژه خانواده‌ها از جمله این برنامه‌ها این ماه است.

وی با بیان اینکه فرصت مغتنمی ایجاد شد تا بتوانیم در ماه رمضان برای تعمیق و گسترش فعالیت‌های قرآنی و تربیتی، زمینه رشد و بالندگی معرفتی و معنوی را برای کودکان و نوجوانان فراهم کنیم، افزود: نخستین رویداد فرهنگی قرآنی «شیعه کوچولو» ویژه کودکان ۵ تا ۷ سال و ۷ تا ۱۳ سال در فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ سازمان و کانون‌های فرهنگی و جلسات قرآنی برگزار می‌شود.

شهردار کاشان خاطرنشان کرد: گالری‌شهری تبریک رمضان، جلسه جزءخوانی قرآن کریم تحت عنوان (آیه آیه زندگی) با همکاری مؤسسه قرآنی نور علی نور با حضور سخنرانان برجسته کشوری و برنامه‌های متنوع قرآنی ویژه بانوان و مبلّغان شهر کاشان، ویژه برنامه «دعوت» با ابتهال‌خوانی، تواشیح قرآنی و قرائت قرآن توسط گروه صراط در میادین و جشن روزه‌اولی‌ها از دیگر برنامه‌های ماه رمضان است.

محمدپور تصریح کرد: در ماه رمضان علاوه بر تجلیل از پیشکسوتان جلسات قرآنی شهر کاشان و اساتید بالای ۷٠ سال، قرائت‌های قرآن شهر کاشان ویژه برنامه «ایلیا» با توجه به تقارن ماه رمضان و عید نوروز تدارک دیده شده است که با برنامه‌های فرهنگی هنری نمایشی ویژه میهمانان نوروزی در اماکن تاریخی تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، بوستان‌ها و مراکز اسکان مهمان نوروزی اجرا می‌شود.

کد خبر 736978

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سال تحویل در امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد
  • اعزام ۲۷۲ مبلغ از قم به چهارمحال و بختیاری
  • طرح قرآنی«رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد اشکذر اجرا می‌شود
  • ضرورت حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان در نوروز ۱۴۰۳
  • دادستان تهران: یک محکوم به پرداخت دیه بعد از ۱۱ سال آزاد شد
  • اختتامیه جایزه شهید صدر بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود
  • اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در ماه رمضان با محوریت شهروندان
  • در مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه اردبیل چه گذشته؟
  • حرم مطهر رضوی با ۱۶ برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان
  • مدیر حوزه‌های علمیه کشور: حرمت ماه مبارک رمضان در نوروز حفظ شود