Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا زیباکنار گفت: به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه و به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوع برگزار می‌ کند.   امیرحسین اکبری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا زیباکنار در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این دانشگاه گفت: بسیج دانشجویی شهید بابک نوری دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا زیباکنار در نظر دارد به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های از جمله اکران فیلم با حضور دانشجویان و به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان و همچنین تفسیر سوره نور برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه گفت: دیدار با خانواده شهید آیت الله حاج صادق احسانبخش نماینده اسبق، ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت یکی از یاران دیرین امام خمینی (ره) در آستانه سالروز رحلت ایشان و شرکت در مراسم قیام خونین ۱۵ خرداد و برگزاری مراسم شهادت مولای متقیان حضرت امام (ع) در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا _ زیباکنار از دیگر برنامه‌های اجرای در ماه مبارک رمضان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان شهادت مولای متقیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان

حسین خواجه مظفری در نشست خبری که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته کار و کارگر (۵ تا ۱۱ اردیبهشت) ۲۱۰ برنامه متنوع برگزار می‌شود.

او افزود: شب گذشته ۲۳ کارگر گلستانی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران اعزام شده اند.

خواجه مظفری ادامه داد: برگزاری همایش، تجلیل از کارگران برتر، دیدار با خانواده آسیب دیده کارگر، عطر افشانی گلزار شهدا، افتتاح دفاتر کاریابی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام است.

او افزود: ۲۹۵۹ کارگر گلستانی در سال ۱۴۰۲ بیمه بیکاری دریافت کردند که این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱،۱۵ درصد کاهش داشته است.

خواجه مظفری گفت: در حال حاضر ۳۵۲ تشکل کارگری در استان فعال هستند و این آمار نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد