Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@11:15:48 GMT

گزارشی از بازی تدارکاتی یوزها/تیم ملی مقابل تیم شورایی!

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۱۱۴۱

گزارشی از بازی تدارکاتی یوزها/تیم ملی مقابل تیم شورایی!

به گزارش وانانیوز، 

تیم ملی ایران امشب از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی در راستای آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در جام جهانی 2018 روسیه میزبان تیم ملی ازبکستان است.

*شائبه ها به واقعیت پیوست

کاروان ازبک ها روز گذشته به تهران رسید تا برای این دیدار خودشان را آماده کنند. با ورود این بازیکنان شبهات حضور تیم ملی امید ازبکستان برای این بازی به واقعیت نزدیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالیکه تیم های آسیایی مانند عربستان برای آماده سازی در جام جهانی با تیم های بزرگی مانند بلژیک و آلمان بازی می کنند ولی فدراسیون ایران دیدارهای تدارکاتی با تیم هایی مانند سیرالئون و امیدهای ازبک ها برگزار می کند!

*امیدهای ازبک ها به جای بزرگسالان!

با نگاه به لیست تیم ملی ازبکستان متوجه می شوید اکثر بازیکنان این تیم زیر ۲۳ سال هستند و اکثر این بازیکنان حتی یک بازی ملی نیز در کارنامه خود ندارند. پس از بازی با سیرالئون حرف و حدیث های زیادی از پشت پرده تدارک این بازی مطرح شد و تنها برای فدراسیون هزینه هنگفت داشت. تکرار این اشتباه بزرگ به فاصله زمانی کم چه معنایی دارد. چرا تیم اول آسیا برای آماده سازی نمی تواند با تیم بزرگسال ازبکستان بازی کند و مجبور است با تیم امیدها بازی کند! 

*بررسی لیست ازبکستان برای دیدار با یوزهای ایران

دروازه بان‌ها:

ارگاشوف امیدژون(۱۹ ساله)- نسف قارشی/لیگ برتر= بدون بازی ملی

ارگاشوف بوتریرالی(۲۲ ساله)-نواباکسور/لیگ دسته سوم ازبکستان=بدون بازی ملی

داورونوف رحیمجون(۲۱ ساله)-ماشال- بدون بازی ملی

مدافعان:

آشورماتوف(۲۱ ساله)-بنیادکار/لیگ برتر=۳ بازی ملی

کوبیلوف اسلامجون-بدون پروفایل-بنیاد کار/لیگ برتر

کمیلوف اکرمجون(۲۲ ساله)-مربی بنیادکار/۴ بازی ملی

تورسونف دوستن(۲۲ ساله)-نفتچی=بدون بازی ملی

علی جونف(۲۲ ساله)-پاختاکور=بدون بازی ملی

دونیور(۲۳ ساله)-نسف قارشی=۴ بازی ملی

آتاژونوف(۲۲ ساله)-متالورگ=بدون بازی ملی

هافبک ها:

اودلیجون(۲۲ ساله)-نسف قارشی=۳ بازی ملی

عزیزجون(۲۰ ساله)-نسف قارشی=یک بازی ملی

جواهر(۲۲ ساله)- بدون بازی ملی

عزیزبک(۲۲ ساله)-ناوباهور-یک بازی ملی

جسور(۲۰ ساله)-پاختاکور- بدون بازی ملی

ماشاریوف(۲۴ ساله)-پاختاکور-۱۲ بازی ملی

اسلام(۱۹ ساله)-نسف قارشی- بدون بازی ملی

خورشید(۲۳ ساله)-بنیادکار- بدون بازی ملی

سردار(۲۳ ساله)-بنیادکار- ۱۱ بازی ملی

مهاجمان:

زبیهیلو-متالورگ-بدون پروفایل

آندری(۲۲ ساله)-کیزیلکوم-بدون بازی ملی

*تعداد بازی ملی انصاری فرد بیشتر از تمام بازیکنان ازبکستان!

همچنان که مشاهده کردید تیم ملی ازبک ها تیم ملی امیدهای آنهاست و اکثر این بازیکنان حتی یک بازی ملی در کارنامه خود ندارد. جمعا تمام ۲۰ بازیکن ازبک ها جمع ۳۹ بازی انجام دادند که این رقم پایین تر از بازی های ملی کریم انصاری فرد یکی از بازیکنان ملی پوش ایران است.

*تیم بدون مربی و شورایی!

بنا به اعلام فدراسیون فوتبال ازبکستان این تیم همان تیمی است که در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال دبی شرکت کرده است و سرمربی خاصی ندارد و تحت نظر شورای مربیان هدایت می شود.

انتهای پیام/ر

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند

سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شرکت کرده و پاسخگوی خبرنگاران شدند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران فردا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان می‌رود.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست پیش از این بازی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد. ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش قطعی شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند. آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند. بازی فردا، بازی جذابی است و با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

خوزه اوناسیو لوپز، سرمربی تیم ملی ازبکستان نیز در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: می‌دانیم که قرار است مقابل چه تیم بزرگ و باکیفیتی بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ گفت: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است. آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه