Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-04@02:26:29 GMT

گرجستان سرزمینی با آینده‌ای روشن

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۱۱۸۰

گرجستان سرزمینی با آینده‌ای روشن

به گزارش امتداد نیوز، وب‌سایت نیاکو در یادداشتی به بررسی موضوعاتی همچون تامین مسکن و اخذ اقامت می‌پردازد که در ادامه می‌خوانیم.

کشور گرجستان پتانسیل بالایی را برای پیوستن به اتحادیه اروپا دارد، به همین دلیل بود که اتحادیه اروپا در سال جاری میلادی به برداشته شدن ویزای کشورهای اروپایی برای اتباع گرجستان رای مثبت داد و بالاخره پس از یکسری کش‌وقوس‌های فراوان در ۲۸ مارس ۲۰۱۷ میلادی این امر اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به احتمال زیاد  و با توجه به رعایت سایر فاکتورهای مد نظر اتحادیه اروپا از جانب گرجستان، این کشور به زودی به اتحادیه اروپا خواهد پیوست.

نخست‌وزیر گرجستان روز ۲۷ ژوئن پس از امضای موافقت‌نامه با اتحادیه اروپا در کنفرانسی مطبوعاتی در این باره گفت: گرجستان این توانایی را دارد که به یکی از اعضای کامل اتحادیه اروپا تبدیل شود. ما به طور کامل برای اجرای تمام اصلاحات در کشور برای تامین الزامات پیوستن به اتحادیه اروپا متعهد هستیم. من به شخصه انجام امور لازم را برای این کار را تضمین می‌کنم.

رای گیری پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا قرار است در سال ۲۰۲۰ میلادی و توسط شورای اتحادیه اروپا و سپس پارلمان اتحادیه اروپا انجام شود و در صورت رای مثبت این دو مجموعه مهم اتحادیه اروپا، اتفاق مهمی در تاریخ گرجستان ثبت خواهد شد.

بر اساس تایید اتحادیه اروپا شهروندان کشور گرجستان از بهار سال ۲۰۱۷ می‌توانند بدون دریافت ویزای شینگن به هر ۲۸ کشور عضو اتحادیه اروپا سفر کنند و به مدت ۳ ماه در کشورهای عضو شینگن اقامت داشته باشند.

اقامت در گرجستان
برای گرفتن اقامت گرجستان، ابتدا باید به مطالعه شرایط اقامت در گرجستان پرداخت. دریافت اقامت در گرجستان از طریق روش‌های متفاوتی ممکن می‌شود.

ثبت شرکت در گرجستان ازدواج با شهروندان گرجی اقامت کارمندی اقامت تحصیلی اقامت از طریق سرمایه‌گذاری اقامت از طریق خرید ملک

ساده‌ترین روش اخذ اقامت از طریق خرید ملک در گرجستان است اما متاسفانه اینکه تا چه زمان این روش دریافت و اخذ اقامت ممکن است، مشخص نیست. کم‌هزینه‌ترین روش اخذ اقامت از طریق اقامت کارمندی است.

خرید ملک در گرجستان

یکی از روش‌های اخذ اقامت در گرجستان از طریق خرید ملک در گرجستان است؛ علاقه‌مندان در این روش بعد از هزینه ۳۵ هزار دلار آمریکا برای خرید خانه در گرجستان می‌توانند اقامت یک ساله خود را به راحتی دریافت کنند.

از مزایای دیگر خرید مسکن در گرجستان می‌توان به دریافت پاسپورت گرجستان بعد از گذراندن حدود ۶ سال اشاره کرد.

سرمایه‌گذاری در گرجستان

در گرجستان، به شخصی که حداقل مبلغ ۳۰۰ هزار لاری را سرمایه‌گذاری کند، سرمایه‌گذار می‌گویند و بنا به درخواست وی، اقامت دائم به وی اعطا می‌شود که در واقع اقامت دائم، شهروندی گرجستان به‌صورت شفاهی است.

افراد باید توجه داشته باشند در موضوعات مربوط به سرمایه گذاری در گرجستان می‌بایست از تمامی مواردی که هزینه می‌کنند، رسید دریافت کنند و پرونده می‌بایست کامل باشد.

تحصیل در گرجستان

تحصیل در گرجستان به زبان‌های گرجی، انگلیسی و روسی صورت می‌پذیرد و در برخی از مدارس امکان دریافت دروس اختیاری آلمانی و فرانسوی نیز وجود دارد. ویزای تحصیلی به مدت ۳۰ روز و حداکثر تا ۹۰ روز اعتبار دارد و توسط سفارت گرجستان در تهران صادر می‌گردد.

نکته مهمی که وجود دارد این است که از طریق اقامت تحصیلی نمی‌توان اقامت دائم و پاسپورت گرجستان را دریافت کرد.

دلایل برگزیدن مهاجرت و زندگی در گرجستان

از اصلی‌ترین دلایل مهاجرت به گرجستان و زندگی در گرجستان می‌توان به مواردی که در ادامه آمده است، اشاره کرد.

امنیت بالای گرجستان: کشور گرجستان یکی از ایمن‌ترین کشورهای جهان است.  طبق آمار ارائه شده این کشور ششمین کشور امن جهان است. وجود گشت‌های شبانه‌روزی پلیس و آمار پایین جرم و جنایت در گرجستان نشانگر امنیت بالای این کشوراست. به حدی که علاقه‌مندان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز به گشت در شهر بپردازند.

سادگی شروع کسب و کار و ثبت شرکت: شروع هر نوع از کسب و کار در گرجستان ملزم ثبت شرکت در این کشور است. سیستم اداری کشور گرجستان بسیار پیشرفته است و ظرف حداکثر ۲۴ ساعت افراد می‌توانند یک شرکت ثبت کنند.

آینده روشن کشور گرجستان: کشور گرجستان به احتمال زیاد به زودی به اتحادیه اروپا خواهد پیوست و در سال ۲۰۱۷ سفر بدون ویزا به حوزه شینگن برای شهروندان گرجستان ممکن شد.

نزدیکی به ایران: شهر تفلیس گرجستان از طریق هواپیما فقط ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه از تهران فاصله دارد.

سادگی خرید ملک در گرجستان: خرید ملک در گرجستان برخلاف دیگر کشورها بسیار ساده و آسان است و قیمت آن نیز ارزان است. همان‌طور که ذکر شد شما با خرید خانه‌ای به قیمت ۳۵ هزار دلار آمریکا می‌توانید اقامت گرجستان را دریافت کنید.

وضعیت مناسب تجارت در گرجستان: گرجستان در حال حاضر به عنوان واسطی استراتژیک برای ارتباط بین اروپا و آسیا شناخته می شود و به همین دلیل است که از اول ژانویه ۲۰۱۸، معاهده تجارت آزاد میان گرجستان و چین به مرحله اجرایی در آمده است.

علاقه‌مندان برای دریافت مشاوره در خصوص اقامت گرجستان، راه‌اندازی کسب و کار در گرجستان، سرمایه‌گذاری در این کشور، تورهای گرجستان و یا همه امور مربوط به املاک (خرید و فروش و اجاره روزانه) می‌توانند با شرکت نیاکو به‌عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های مستقر در گرجستان در تماس باشند.

دفتر شرکت خدمات توریستی نیاکو در خیابان الکساندر کازبگی-مرکز خرید آکسیس واقع شده است.علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌هایی همچون واتس اپ با شماره تلفن  ۰۰۹۹۵۵۹۲۴۴۲۴۷۹ نیز در تماس باشند.

انتهای پیام

true برچسب ها : اقامتي سفر گرجستان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف در مصاحبه رادیویی، گفت: یکی از سیاست‌های دولت، خدمات الکترونیک است. یعنی یک سری خدمات نهادهای دولتی باید در بستر الکترونیکی انجام شود. یک سری مجوزها از سوی درگاه مجوزها اعطا شده و در ادامه نیز بحث الکترونیکی شدن روی داد که در دستور کار دولت است.

رستگار تاکید کرد: الکترونیکی کردن مجوزها نیازمند آن است که تمام کسانی که دارای مجوز کسب و کار هستند برای دریافت تسهیلاتی که دولت ارائه می‌دهد باید کد یکتا را داشته باشند.

وی گفت: کد یکتا متصل به حساب بانکی افرادی می‌شود که فعالیت اقتصادی دارند. بیشتر افراد باید جسم مجوز را با خود می‌بردند و یا استعلامی از نهادهای ذیربط انجام می‌شد تا اعتبار پروانه کسب بررسی می‌شد. با الکترونیکی شدن و ایجاد کد یکتا نیازی نیست که اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای پروانه کسب هستند مجوز را با خود ببرند.

این مقام صنفی یادآور شد: مهمترین موضوعی که اتاق اصناف و اتحادیه‌ها دنبال می‌کنند آن است که همه فعالان اقتصادی باید پروانه کسب داشته باشند. سپس آنکه این مجوزها مورد تأیید درگاه ملی مجوزها باشد. با کد یکتایی که افراد دریافت می‌کنند هم افرادی که مجوز دارند و یا مجوز قدیمی دارند و نیازمند به روز شدن هستند، عملیات به روز رسانی خود را انجام می‌دهند.

وی گفت: تهران دارای ۱۳۵ اتحادیه و نزدیک به ۵۰۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه هستند و همه آنها باید کد یکتا را دریافت کنند. افرادی که پروانه کسب ندارند حتماً باید با این کد یکتا مجوز کسب و کار را دریافت کنند.

رئیس اتاق اصناف تهران خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم این است که همه مردم تا پایان این ماه باید برای دریافت کد یکتا به آدرس الکترونیکی اقدام کنند. غیر از آن افراد صنفی می‌توانند به اتحادیه مرتبط مراجعه کنند و اتحادیه‌ها نیز این کد را ارائه می‌کنند.

کد خبر 6095507

دیگر خبرها

  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • افزایش ارسال لینک‌های آلوده
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»
  • واکنش مقام اتحادیه اروپا به حوادث گرجستان
  • معلمان محور پیشرفت هر جامعه و معماران آینده‌ای روشن هستند
  • معلم، نویدبخش آینده روشن
  • مفقود شدن بیش از ۵۰ هزار پناهنده خردسال در اروپا