Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛  این بیانیه بدین شرح است:
همانگونه که امام راحل عظیم‌شان فرمودند: "‌فلسطین پاره تن اسلام است" و پاره تن اسلام می‌ماند، امروز بار دیگر ظلم و جنایت رژیم اشغالگر قدس سبب شده که ده‌ها تن شهید و تعداد بی‌شماری از کودکان و مسلمانان فلسطینی جانباز راه مقاومت و استواری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به اینکه این خباثت و ظلم دیرینه این رژیم غاصب در سکوت مدعیان دروغین آزادی‌بشر انجام می‌شود ما اصحاب رسانه استان گلستان برخود وظیفه می‌دانیم که متحدانه در کنار یکدیگر نادی صدای مردم مظلوم فلسطین برای بشریت شویم.

امروز شاهد آن هستیم که آمریکای جنایت‌کار به دنبال توطئه‌ای تازه در منطقه است گرچه جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در منطقه دستان پلید استکبار را از دامان کشور‌های اسلامی کوتاه کرده و انتقال سفارت آمریکا به قدس را باید نقطه عطف نابودی این رژیم غاصب و کودک‌کش دانست که با حماقت حامیانش رقم می‌خورد.

جای بسی تاسف است که برخی از کشور‌های به ظاهر اسلامی در برابر چنین جنایات که در فلسطین و بر برادران مسلمان‌شان اتفاق می‌افتد سکوت کرده‌اند و در پی این سکوت شاهد آن هستیم که تظاهرات مسالمت‌آمیز جوانان مظلوم فلسطینی به خاک و خون کشیده می‌شود.

امروز اصحاب رسانه استان گلستان در چنین شرایطی که دنیای غرب چشمانش را به واقعیات اسلام بسته، بار دیگر با جوانان فلسطینی و آرمان‌های بلندی که امام عظیم الشان (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای «مدظله العالی» در راهبرد ایجاد تمدن اسلامی اتخاذ کرده، پیمان می‌بندیم.

اعلام می‌داریم، قلم‌ها و لنز دوربین‌های ما، فلسطین را به آغوش می‌کشد و با جاری کردن حقایق سوزان این کشور مظلوم در منطقه، آتشی بر دل‌های خاموش جهانیان به وجود خواهیم‌آورد.

اصحاب رسانه و بسیجیان رسانه‌ای استان گلستان خواهان این مهم هستند که مسئولان کشور نیز هم صدا با جبهه‌های مقاومت خواهان آزادی فلسطین و قدس عزیز شوند.

انتهای پیام/م   بیانیه سازمان بسیج رسانه استان گلستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل سازمان «سپند»باعث قدرت بازدارندگی و تضمین امنیت کشور می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «مجتبی ذوالنوری» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع (سپند) اظهار کرد: امروز سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در حال حاضر در شرایطی به سر می‌بریم که نیروهای مسلح و سپاه ما با اقتدار، صلابت و قدرت کامل هستند و رژیم صهیونیستی را تنبیه کردند.

وی ادامه داد: در این شرایط مجلس با تصویب کلیات طرح مذکور هدیه خوبی به نیروهای مسلح و بدنه دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران داد.

نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی درباره طرح سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع گفت: دنیا به سمت تجهیزات نوین و زیستی در حال حرکت است و این طرح در این راستاست. اقدام امروز مجلس عملاً زمینه نیروهای مسلح کشور را در کسب قدرت بازدارندگی و تنبیه دشمنان اسلام و تضمین امنیت کشور فراهم می‌کند.

کد خبر 6084214 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • مردم پاکستان و ایران در پیکار خود با ظلم و دفاع از مظلوم در کنار هم هستند
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • سپاه پاسداران مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده دارد
  • تشکیل سازمان «سپند»باعث قدرت بازدارندگی و تضمین امنیت کشور می‌شود