Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@21:08:01 GMT

درمانگاه عمومی بم در هفته هلال افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۱۵۵۶

درمانگاه عمومی بم در هفته هلال افتتاح شد

دکتر حسن صفاریه، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی از افتتاح کلینیک دندانپزشکی شهرری و درمانگاه شبانه روزی عمومی و تخصصی بم در استان کرمان طی هفته هلال احمر خبر داد.

ایران آنلاین / دکتر حسن صفاریه در مورد اهم اقدامات انجام شده توسط این معاونت در هفته هلال احمر اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر کلینیک دندانپزشکی شهرری و همچنین درمانگاه شبانه روزی عمومی و تخصصی بم در استان کرمان افتتاح شد که این درمانگاه دارای فعال پزشک عمومی و دندانپزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی در ادامه عنوان کرد: در حوزه توانبخشی نیز در روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه خدمات توانبخشی فیزیوتراپی، کار درمانی، گفتار درمانی و شنوایی شناسی در تمام مراکز سطح کشور با تخفیف 30 درصدی به مراجعان ارائه شد و تمامی متقاضیان دریافت خدمات ارتز و پروتز نیز به‌منظور استفاده از مواد و قطعات مصرفی در همان روز از تخفیف 10 درصدی بهره‌مند شدند.
صفاریه در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم متعدد و ارایه خدمات درمانی و توانبخشی در مراکز سلامت خارج از کشور، خاطر نشان کرد: همچنین آیین افتتاح همزمان پروژه‌های توانبخشی جمعیت هلال احمر و بازدید از بخش توانبخشی بیمارستان نور افشار نیز با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در بیمارستان نور افشار تهران برگزار شد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر ایران ۱۰۲ ساله شد

همایش بزرگ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر به مناسبت هفته هلال احمر و با شعار محوری «با مشارکت شما؛ سربلندیم» در سالن همایش‌های نورالرضا آغاز شد.

یعقوب سلیمانی دبیر کل جمعیت هلال احمر در این مراسم اظهار داشت: هفته هلال احمر سالروز تأسیس صلیب سرخ است و امروز یک صد و دومین سال تشکیل هلال احمر ایران می‌باشد.   

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هلال احمر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای امدادی و پشتیبانی در زمان بحران‌ها است
  • داوطلب شدن ۲۰ هزار خانوار در تیم‌های یاس / فعالیت ۲۰۰ مرکز توانبخشی در هلال‌احمر
  • سازمان هلال‌احمر خدمات بی‌نظیری در دوران جنگ ارائه کرد
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • هلال احمر ایران ۱۰۲ ساله شد
  • دختر کالپوشی پیدا شد/ حال عمومی وی خوب است
  • بودجه هلال احمر متناسب با ماموریت‌های محوله نیست
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • ۵۷ عنوان برنامه امدادی درمانی و بشردوستانه در فارس برگزار می‌شود
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید