Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@14:59:09 GMT

واکنش حجازی به جشن قهرمانی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۲۰۲۵

واکنش حجازی به جشن قهرمانی استقلال

به گزارش جهان نيوز، آتیلا حجازی درباره عدم دعوت باشگاه استقلال از خانواده مرحوم ناصر حجازی برای حضور در جشن قهرمانی جام حذفی اظهار داشت: نه من و نه خانواده‌ام در جریان نبودیم و چیز مهمی هم نیست. چه چیزی می‌توانم بگویم؟ این مسائل نشان می‌دهد که باشگاه برنامه‌ریزی درستی ندارد. توقع زیاد خاصی نداریم که ناراحت شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلبا استقلالی هستیم و کاری به این مسائل نداریم. حتما آقایان سرشان شلوغ بوده و حواس‌شان نبوده است.

وی در مورد صعود استقلال به جمع 8 تیم برتر آسیا تصریح کرد: با توجه به نبود امید ابراهیمی خیلی به پیروزی استقلال امیدوار نبودم. ابراهیمی مهره تأثیرگذاری است. ذوب‌آهن هم تیم سخت‌کوشی است و فکر نمی‌کنم تیمی در نیم فصل دوم به این تیم سه گل زده باشد. تیام در روز خوبش به سر می‌برد و گل دوم او استثنایی بود. وقتی ذوب‌آهن گل زد، احساس خطر کردم، چون استقلال عقب کشیده بود، اما خوشبختانه اتفاقی نیفتاد و استقلال راهی مرحله بعد شد. کار استقلال برای ادامه کار سخت است و امیدوارم از تیم حمایت شود و نتایج خوبی کسب کند.

مربی و بازیکن پیشین استقلال در واکنش به اظهارات امیر قلعه‌نویی که گفته بود استقلال بحرینی بازی کرد، گفت: مربی‌ای که شکست خورده، طبیعی است از این حرف‌ها بزند. استقلال در هر دو بازی سرتر از ذوب آهن بازی کرد، به خصوص بازی رفت و تنها به خاطر پنالتی نتیجه را واگذار کرد.

حجازی در پاسخ به این سؤال که برای مربیگری پیشنهادی دارد یا نه، خاطرنشان کرد: چه پیشنهادی؟ حتما کارمان را بلد نیستیم که به ما پیشنهادی نمی‌دهند. واقعیت امر این است که در فوتبال ایران باید ارتباط داشته باشید. اگر ارتباط نباشد، نمی‌توانید کار کنید. باید کسی آشنای شما باشد تا مربیگری کنید.

چند مربی در ایران شایسته بوده و موفق عمل می‌کنند اما سایر مربیانی که کار می‌کنند، حضورشان برای من تعجب‌آور است که با چه معیاری انتخاب می‌شوند. در لیگ دسته اول کسانی را می‌بینم که نمی‌دانم چطور انتخاب شده‌اند و جای سؤال است چه مسائلی وجود دارد که اینها مربیگری می‌کنند.
  منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا باید در دیداری حساس از هفته بیست و ششم به مصاف ذوب آهن برود. آتیلا حجازی سرپرست جدید آبی ها برای حضور در جلسه هماهنگی پیش از بازی، راهی ساختمان سازمان لیگ شده بود.

وی درخصوص حضورش در این جلسه گفت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. درخصوص دیدار فردا باید بگویم که تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند، در استادیوم حضور یافته و کنارمان باشند. همانطور که آنها از ابتدای فصل در کنارمون بودند، به شدت به حضورشان نیازمندیم.

حجازی درباره بازی هفته پایانی استقلال برابر پیکان و اینکه آیا این دیدار با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

او در مورد اینکه وضعیت استقلال را در پنج هفته پایانی چگونه می بیند نیز پاسخ داد: شرایط حساسی است و تمام ارکان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می کنند و امیدوارم که به نتیجه برسیم.

حجازی در پایان و درخصوص انتظارش از هواداران چیست، پاسخ داد: حمایت، حمایت و حمایت.

دیگر خبرها

  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پست اینستاگرامی + عکس
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پشت اینستاگرامی + عکس
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد