Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:07:22 GMT

مدرسه سبز در ایلام ساخته می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۲۲۹۴

مدرسه سبز در ایلام ساخته می شود

به گزارش ایرنا، محمدرضا حیدری روز شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: مدرسه سبز به مدرسه ‌ای اطلاق می‌شود که تمامی اعضای درگیر آن به آموزش مهارت ‌های زیست محیطی می ‌پردارند و در تأسیس مدرسه هم تمامی ضوابط و استاندارد‌های محیط زیستی رعایت می شود.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی ها امسال یکی از طرح های آموزشی مرکز استان به مدرسه سبز اختصاص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام به کمبود فضای آموزشی در استان اشاره کرد و گفت: به علت محدود بودن مدارس هم اکنون تراکم جمعیت دانش آموزی در کلاس های درس این استان بالاست.
حیدری تاکید کرد: ساخت 567 کلاس درس در استان مورد نیاز است که بخش زیادی از آن مربوط به مرکز استان بوده تا هم مشکل تراکم جمعیت دانش آموزی و هم مشکل 2 نوبتی بودن مدارس استان رفع شود.
به گفته حیدری، از این تعداد بیشترین نیاز در دوره ابتدایی با احداث 207 کلاس درس است که باید در استان ساخته شود.
وی با اشاره به اینکه اکنون عملیات ساخت 88 طرح آموزشی در دست اجراست، گفت: در صورت تکمیل و بهره برداری از این واحدها بخش زیادی از مشکل کمبود مدارس استان رفع خواهد شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام اضافه کرد: هم اکنون از مجموع بیش از پنج هزار کلاس درس استان 30 درصد معادل یک هزار و 473 کلاس به دلیل قدمت طولانی به ایمن سازی نیاز دارند.
حیدری یادآور شد: علاوه بر این 161 فضای آموزشی استان با 458 کلاس درس نیز فرسوده و تخریبی است که بازسازی این تعداد فضا نیز باید در دستور کار قرار گیرد.
وی به مشارکت افراد خیر در ساخت مدرسه در این استان اشاره کرد و گفت: تاکنون در مجموع 234 فضای مشارکتی با 924 کلاس درس با مبلغ 938 میلیارد ریال توسط افراد خیر در استان احداث شده است.
وی به برگزاری بیستمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان اشاره کرد و گفت: در جشنواره امسال در مجموع 200 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی از 500 فرد خیر جمع آوری شد.
حدود 100 هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.
7171/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استاندارد اشتغال دانش آموز زیست محیطی مدرسه موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشنویه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هم اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان درحال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد دو مدرسه به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

رئوف برهانی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر و در حوزه‌ آموزش و پرورش  این شهرستان هزینه شده است.

برهانی، در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

در پایان نشست از اصحاب رسانه تجلیل شد.

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا / اعلام سن ثبت‌نام
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا/ اعلام سن ثبت‌نام
  • ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • فیلم رقص و‌ شادمانی معلم در کلاس در روز معلم
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه