Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از فروش محصول گوگرد پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در بستر اینترنت با استفاده از تکنولوژی روز و فناوری ارتباطات خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی گاز ایران (NIGC)">شرکت ملی گاز ایران، سیدمجید منبتی در حاشیه بازدید مدیر فناوری اطلاعات شرکت ملی گاز از این مجتمع گازی، افزود: صنعت گاز می تواند با به کارگیری تکنولوژی های جدید بر بستر اینترنت و فناوری اطلاعات در راستای خدمت رسانی به عموم آحاد جامعه گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: یکی از فعالیت های جدید این پالایشگاه بر بستر اینترنت، فروش محصول گوگرد پالایشگاه به خریداران این محصول است و مشتریان می توانند تقاضا و سفارش خود را بر بستر اینترنت ثبت و محصول گوگرد را خریداری کنند.

منبتی اظهار داشت: فناوری ارتباطات از جمله سودآورترین بخش های امروز جهان است که باید با بهره گیری از خدمات الکترونیک، این بستر را در سطح جامعه ارتقاء و گسترش داد.

این مقام مسئول با بیان اینکه جوانان متخصص و علاقمند به تحول در این حوزه مشغول بکار هستند، بیان کرد: در بستر فناوری می توانیم ضمن ارائه خدمات در حوزه مسئولیت های اجتماعی، خدمات فنی و مهندسی را به سازمان ها و دیگر کشورها صادر کنیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با تاکید بر اینکه سلامت اداری دستگاه های دولتی می تواند در بستر فناوری اطلاعات شکل بگیرد، خاطر نشان ساخت: امروز استفاده از خدمات الکترونیک در دستگاه ها به خصوص حوزه صنعت گاز، می تواند سبب کاهش هزینه ها، ایجاد ارزش افزوده، پایداری تولید، تحقق اسناد بالا دستی و حوزه اقتصاد مقاومتی شود.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد عسگری مدیر کل و سرمایه‌گذاری پارک فناوری پردیس در حاشیه اینوتکس 2024 گفت: سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس با هدف هم‌افزایی همه اجزا اکوسیستم فناوری با شعار  همه اجزای زیست بوم نوآوری زیر یک سقف هستند در حال برگزاری است.

وی افزود: جشنواره پیشگامان در سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس، برگزاری پاویون محصولات فناورانه برتر کل کشور و همچنین رونمایی از تعدادی محصول با فناوری بالا باحضور مقامات عالی رتبه کشوری ازجمله وزراء، معاونین رئیس جمهور، صاحب‌نظران صنایع و مشتریان محصولات را در برخواهد گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس و طبق روند‌های پیش‌بینی شده برای ارزیابی محصولات، طی این فراخوان از شرکت‌های متقاضی که دستاورد‌های جدیدی در تولید محصولات دانشی حوزه‌های مختلف فناوری داشته‌اند، دعوت می‌شود تا در فرایند انتخاب برترین محصولات و دستاورد‌های فناورانه کشور مشارکت کنند.

وی افزود: فراخوان این بخش از اسفند سال گذشته منتشر شده و از بین دو هزار و ۵۰۰ محصول، ۲۵ محصول بر اساس شاخص‌های متعدد مورد ارزیابی قرار گرفته و انتخاب شده اند تا به عنوان طرح‌های برتر معرفی شوند.

عسگری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشنواره اینوتکس کم کردن فاصله محصول با بازار است، افزود: یکی از راهکار‌ها حضور شرکت‌ها در نمایشگاه مختلف و نمایشگاه دستاورد‌های آنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمات صندوق توسعه فناوری‌های نوین توسعه یافت
  • رونمایی از ۲۰ محصول جدید فناورانه در اینوتکس ۲۰۲۴
  • حضور بازرگانان فناوری در نمایشگاه اینوتکس/ ۲۰ محصول فناورانه رونمایی می‌شود
  • حضور بازرگانان فناوری در نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۴/۲۰ محصول فناورانه رونمایی می‌شود
  • گردهمایی فعالان دانشگاهی و استارتاپی برای توسعه هوش مصنوعی
  • آموزش: چند نکته برای افزایش سرعت اینترنت
  • آغاز فروش اینترنتی و حضوری بلیت قطارهای فوق العاده مشهد
  • معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024
  • کسب درآمد ارزی شرکت ایپکو از محل صادرات خدمات فنی مهندسی
  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود