Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@18:32:38 GMT

لوپتگی: موراتا شانس زیادی برای حضور در تیم ملی اسپانیا دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۲۴۵۱

لوپتگی: موراتا شانس زیادی برای حضور در تیم ملی اسپانیا دارد

به گزارش وانانیوز، 

مهاجم چلسی با فصل نه چندان خوبی که در انگلیس پشت سر گذاشته، با احتمال غیبت در جام جهانی روبروست. مهاجم سابق رئال مادرید از ماه نوامبر برای تیم ملی اسپانیا بازی نکرده و همچنین فیکس بودنش در ترکیب چلسی در فینال جام حذفی نیز قطعی نیست. حال لوپتگی تاکید کرد که احتمال حضور موراتا در جام جهانی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

او گفت:" من تمایلی ندارم راجع به یک بازیکن صحبت کنم. او یکی از بازیکنان ماست  که به او اعتماد داریم و باید در این رابطه تصمیم گیری کنیم. همواره همین را راجع به موراتا، دیگو کاستا، رودریگو مورنو، یاگو آسپاس و دیگر بازیکنانی که دعوت نشده اند گفته ایم: ما به آنها اعتماد داریم و باید ببینیم چه خواهد شد."

 

لوپتگی ادامه داد:" سعی می‌کنیم ترکیبی که در آن تناسب وجود داشته باشد، پیاده سازی کنیم. برخی بازیکنان دعوت نمی‌شوند و قابل درک است ، شاید ناعادلانه باشد. ما در رابطه با بازیکنانی تصمیم گیری خواهیم کرد که در بازی‌ها به تیم کمک می‌کنند. سرخی دعوت شده ولی به خاطر مصدومیت به خانه برگشت. باید ببینیم چه خواهد شد. هویت ما مشخص است، تیم ما تیم قابل پیش بینی است و انگیزه بالایی برای پیشرفت و رسیدن به موفقیت در بازی‌ها دارد. ما می‌خواهیم به کاملترین حد ممکن برسیم."

 

 

 

 

درگیری های متعددی بین بازیکنان رئال و بارسا در این فصل به وجود آمده ولی لوپتگی مدعی شد که برای مثال از جرارد پیکه نمی‌خواهد به شکلی مشخص رفتار کند. او ادامه داد:" جرارد پختگی بالایی دارد و این را همه جوره نشان داده است. به علاوه، از همه می‌خواهیم شخصیتشان را نشان دهند و این بخشی از دی ان ای هر بازیکن است. شکی نداریم که بازیکنان رابطه خوبی با هم دارند. آنها دیدارها و مقاطع مختلف را با هم اشتباه نمی‌گیرند. در تیم ملی، جو خوبی برقرار است و حرف دیگری در این رابطه ندارم."

 

در حالی که اینیستا در پایان فصل بارسا را ترک خواهد کرد، لوپتگی انتظار دارد که او نقشی کلیدی در تیم ملی اسپانیا ایفا کند. او ادامه داد:" من بیشتر از توانایی‌های او مطلع هستم. اینیستا بازیکنی فعال است و برای کارهایی که قبلا کرده به تیم نمی‌اید بلکه برای کارهایی که می‌تواند انجام دهد، اضافه خواهد شد."

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های هفته بیست و چهارم و لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم می‌روند.

دو تیم هوادار و پیکان معروف به این هستند که کنار بازیکنان باتجربه، بازیکنان جوانی را نیز معرفی می‌کنند و به زمین می‌فرستند که شاید نسل بعدی فوتبال ایران را تشکیل بدهند.

حالا برای این مسابقه، حمید مطهری، مربی تیم ملی ایران در ورزشگاه دستگردی تهران حاضر شده تا از نزدیک عملکرد این دو تیم تهرانی را زیر نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • کوتاهی مسئولان در حمایت از تنها شانس پاراالمپیکی ایران+فیلم
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • دختر لوئیز انریکه با هم تیمی فران تورس وارد رابطه شد
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!