Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@15:39:23 GMT

پیکر حجت الاسلام طباطبایی در قم به خاک سپرده شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۲۶۸۰

پیکر حجت الاسلام طباطبایی در قم به خاک سپرده شد

به گزارش ایرنا، پیکر مطهر آن مرحوم از مسجد امام حسن عسکری(ع) قم به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت الله شبیری زنجانی از مراجع عظام تقلید، دراین مکان مقدس به خاک سپرده شد.
در این مراسم باشکوه آیات سید احمد خاتمی، حسینی بوشهری، فاضل لنکرانی، علوی بروجردی، تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه، سید مهدی صادقی استاندار قم، فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع)، طلاب و فضلای حوزه های علمیه قم حضور داشته و نسبت به این عالم ربانی ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی متولد اول فروردین 1315 در رفسنجان کرمان و از یاران قدیمی حضرت امام (ره) بود؛ وی در دوره دوم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم مشهد و در دوره هفتم نماینده مردم تهران در خانه ملت بود.
آن مرحوم به دلیل طرح مباحث اخلاقی در خطابه ها و برنامه های اش در سیمای جمهوری اسلامی، به عنوان استاد اخلاق شهرت یافت.
پیکر مطهر آن مرحوم صبح امروز نیز با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری و خیل عظیم مردم در تهران تشییع و با بدرقه مردم راهی قم شد.
7403/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اخلاق حضرت امام قم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم تهران موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ گروه‌های تفحص کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در اردیبهشت امسال پیکر‌های مطهر هشت شهید دوران هشت سال دفاع مقدس که مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ هستند را در منطقه عملیاتی شلمچه تفحص کردند.
کشف پیکر‌های مطهر این هشت شهید والامقام در حالی است که کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح پیش از این، از تفحص پیکر‌های مطهر پنج شهید دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی «والفجر یک» واقع در فکه خبر داده بود.
با وجود گذشت ۳۰ سال از پایان جنگ تحمیلی، نزدیک ۲ هزار و ۵۰۰ هزار پیکر شهید همچنان مفقودالاثر هستند که گروه‌های تفحص شهدا در این سال‌ها با جست‌وجو در مناطق عملیاتی ایران و عراق، به دنبال یافتن بقایایی از پیکر‌های این شهدا هستند.

 

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • کشف پیکر مطهر یک شهید پس از ۴۰ سال
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • نماینده ولی فقیه : برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند / برخی از کسانی که برای حج سپرده‌گذاری کرده‌اند چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود