Web Analytics Made Easy - Statcounter

لنگلت را در روسیه نخواهیم دید اما اگر او نهایتا راهی بارسلونا شود، شانس زیادی برای دعوت به تیم ملی کشورش خواهد داشت.

طرفداری - خواکین کاپاروش، سرمربی سویا می‌گوید از واکنش کلمنت لنگلت به غیبت در جام جهانی شگفت زده شده است.

لنگلت 22 ساله که به گفته موندو دپورتیوو با بارسلونا به توافق رسیده و به زودی راهی این تیم خواهد شد، از بهترین مدافعان لالیگاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنی چپ پا که با نمایش‌های خوبش توانسته توجه بزرگان اروپا را به خود جلب کند اما در نهایت جایی در لیست دشان برای جام جهانی نداشت.

به گزارش mundodeportivo، خواکین کاپاروش، سرمربی سویا از واکنش لنگلت می‌گوید:

لنگلت بازیکنی است که با بلوغ و شخصیتش بزرگش، مرا شگفت زده کرده است. نرفتن به جام جهانی تاثیری روی او نگذاشته است. او همچنان در سطحی باورنکردنی تمرین می‌کند و این طور تمرین کردن مطمئنا خیلی زود پاداشش را به همراه خواهد داشت.

گفتنی است لوکاس هرناندز، عادل رامی، ساموئل اومتیتی، جبرئيل سیدیبه، پاوارد، پرسنل کیمپمبه و رافائل واران دعوت شدگان خروس‌ها برای حضور در روسیه هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: گزارش اخیر بی‌بی‌سی جهانی در ارتباط با نیکا شاکرمی که با سندسازی همراه بود، عملاً اقدام رسانه رسمی انگلیس علیه امنیت روانی مردم ایران است. بی‌بی‌سی جهانی با این گزارش پر از گاف‌های متناقض، تشویش اذهان عمومی جامعه ایرانی را دنبال کرد.

از این رو ضروری است وزارت امور خارجه با شکایت علیه رسانه رسمی انگلیس یا احضار سفیر این کشور، نسبت به این اقدام واکنش نشان دهد. این در حالی است که بخش فارسی بی بی سی نیز ناخواسته اعتراف کرده اسناد منتشر شده توسط بی بی سی که مبنای گزارش اخیر قرار گرفته، توسط این رسانه بازسازی(ساخته) شده است!
در اغتشاشات ۱۴۰۱ نیز بی بی سی فارسی همراه با اینترنشنال، با تولید اخبار دروغ، وظیفه عملیات رسانه‌ای جریان آشوب را بر عهده گرفته بود.

کد خبر 849233 منبع: ایران برچسب‌ها اغتشاش تلویزیون بی بی سی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به اقدام خصمانه کشورهای بالتیک برای قطع روابط
  • کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد
  • یک جنگ سرد جدید؟ جنگ جهانی سوم؟ / چگونه می توانیم در این «عصر سردرگمی» حرکت کنیم؟
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • گشتی در اقتصاد جهان | صادرات گاز ترکمنستان به چین از روسیه بیشتر شد
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • پاسخ روسیه به اظهارات بورل: یک اعتراف عالی! فرمول صلح همین است
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی