Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- استاندار هرمزگان با بيان اينکه بايد ساماندهي و بازگشايي معابر محله چاهستاني هاي بندرعباس هر چه سريعتر انجام گيرد، گفت: اين پروژه بايد تا پايان ماه مبارک رمضان به پايان رسيده و آماده بهره‌ برداري شود.
به گزارش خبرگزاري آريا،  دکتر فريدون همتي در نشست ساماندهي و خيابان کشي محله چاهستاني هاي شهر بندرعباس با تاکيد بر اينکه بايد جلسات ساماندهي محله چاهستاني هاي بندرعباس به صورت روزانه برگزار شود، عنوان کرد: در اين خصوص بايد هر هفته ميزان پيشرفت کار گزارش شود و پيشرفت فيزيکي کارها در اين محله محسوس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به همکاري شهرداري بندرعباس با اداره کل راه و شهرسازي استان در ساماندهي محله چاهستاني هاي بندرعباس، افزود: شهرداري بندرعباس و اداره کل راه و شهرسازي استان بايد با هماهنگي کامل اقدامات لازم به منظور خيابان کشي و باز کردن معابر اين محله را انجام دهند.
استاندار هرمزگان تاکيد کرد: بايد نمايندگان تام الاختيار از شهرداري بندرعباس و اداره کل راه و شهرسازي استان براي تسهيل و تسريع در روند ساماندهي و بازگشايي معابر در محله چاهستاني ها هر روز حاضر باشند.
همتي تصريح کرد: براي جا به جايي اهالي محله چاهستاني ها که در طرح خيابان کشي و بازگشايي معابر اين محله قرار دارند، اقدامات لازم توسط شهرداري بندرعباس با همکاري اداره کل راه و شهرسازي استان انجام گيرد.
وي با بيان اينکه بايد ساماندهي و بازگشايي معابر محله چاهستاني هاي بندرعباس هر چه سريعتر انجام گيرد، اظهار داشت: اين پروژه بايد تا پايان ماه مبارک رمضان به پايان رسيده و آماده بهره‌ برداري شود.
استاندار هرمزگان به احداث بلوار ساحلي 28 کيلومتري در شرق بندرعباس اشاره کرد و بيان داشت: مراحل احداث اين بلوار بايد هر چه سريعتر اجرايي شود و تا هفته دولت سال جاري بايد به بهره برداري برسد.
همتي افزود: بايد همه امکانات و ظرفيت هاي موجود را در مسير خدمت به مردم بسيج کرد و موانع را از سر راه برداريم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ساماندهي بازگشايي سرعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، در این مسابقات استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد به مدت سه روز با هم رقابت کردند.

در پایان نفرات و تیم‌های برتر در رشته‌های فوتسال، والیبال، شنا، تیراندازی، دارت و تنیس روی میز معرفی شدند.

در بخش تیمی استان‌های کرمان، یزد و هرمزگان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری مسابقات تیراندازی کشوری در حاجی آباد

دیگر خبرها

  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس
  • آیین بزرگداشت ورزش پهلوانی در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت