Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نخست وزير قرقيزستان با اشاره به نقض حقوق بشر در باريکه غزه از نگراني "بيشکک" درباره تشديد ناآرامي‎ها و کشتار مردم بي‌گناه در اين منطقه خبر داد
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل ازخبر گزاري فارس، "محمد‌قالي ابوالقاضي‌اف" در نشست فوق العاده سازمان همکاري اسلامي در استانبول اعلام کرد انتقال سفارت آمريکا به قدس با وجود قطعنامه مجمع عمومي سازمان ملل متحد، حل صلح‌آميز بحران فلسطين را با بن‌‎بست مواجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخست وزير قرقيزستان خاطرنشان کرد حل بحران فلسطين بايد در بستر حقوقي باشد و در آن سازمان ملل متحد نقش کليدي ايفا کند.
نشست سازمان همکاري اسلامي به درخواست آنکارا و به منظور بررسي آخرين تحولات در فلسطين، محکوميت جنايات صهيونيست ها در باريکه غزه وانتقال سفارت آمريکا به قدس با حضور مقامات بيش از 40 کشور ديروز جمعه دراستانبول برگزار شد
112/140.بيشتر بخوانيد
نماينده ديپلماتيک فلسطين: راهکار بين المللي تنها راه حل وفصل بحران فلسطين است
ولايتي: شکست صليبي‌ها در فلسطين بود؛ شکست اسرائيلي‌ها هم در فلسطين خواهد بود
جنبش فتح انتفاضه فلسطين: پيروزي سوريه، پيروزي فلسطين و محور مقاومت است
قدرداني سفير فلسطين در تهران از رويکرد رهبر معظم انقلاب اسلامي در قبال فلسطين

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی صهیونیست‌ها نسبت به متشنج شدن اوضاع کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که نگرانی‌هایی در رژیم صهیونیستی مبنی بر متشنج شدن اوضاع در کرانه باختری وجود دارد.

این رسانه‌ها اضافه کردند: شرایط مذکور بعد از عملیات اردوگاه نورشمس و اعلام افزایش درگیری‌ها با تل آویو توسط جنبش فتح تشدید شده است.

در پی جنایت صهیونیست‌ها در یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم و به شهادت رساندن ۱۴ فلسطینی امروز یکشنبه در کرانه باختری اعتصاب عمومی اعلام شده است.

روز گذشته نیز جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در کرانه باختری شده بود.

جنبش حماس در بیانیه خود تاکید کرد: ما از مردم خود در کرانه باختری می‌خواهیم که یکشنبه به اعتصاب عمومی متعهد شوند و همه میدان‌ها و نقاط رویارویی را به زبانه آتش در برابر اشغالگران تبدیل کنند و سلاح‌ها را به سمت متجاوزان و شهرک نشینان جنایتکار نشانه بگیرند.

وزارت بهداشت فلسطین تعداد شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در طولکرم واقع در کرانه باختری را ۱۴ نفر اعلام کرد.

جنبش فتح هم در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در طولکرم و غزه روز یکشنبه را اعتصاب عمومی اعلام کرد.

در همین خصوص عبدالرحمن شدید یکی از رهبران جنبش حماس در گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کرد: تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه کرانه باختری با هدف کشتار ساکنان آن و تخریب زیرساخت‌های این منطقه صورت می‌گیرد.

کد خبر 6084255

دیگر خبرها

  • ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان
  • تاکید انگلیس بر حمایت از اردن
  • استقبال سازمان همکاری اسلامی از توافق تعیین حدود مرز آذربایجان و ارمنستان
  • اسرائیل برای فلسطینی‌ها حق حیات قائل نیست
  • نگرانی صهیونیست‌ها نسبت به متشنج شدن اوضاع کرانه باختری
  • اسرائیل چند سفیر را احضار کرد
  • خشم تل آویو از کشورهایی که خواستار عضویت فلسطین در سازمان ملل متحد شدند
  • به رسمیت شناختن کشور فلسطین پایان دادن به ظلمی تاریخی است
  • چین: به رسمیت شناختن کشور فلسطین پایان دادن به ظلمی تاریخی است
  • چین: عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل بی‌عدالتی را اصلاح خواهد کرد