Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: لحظاتی پیش مگان مارکل با لباس عروس از کاخ بیرون آمد تا مردم او برای آغاز مراسم ازدواج همراهی کنند. این مراسم بزرگ با این رسم لحظاتی پیش رسما آغاز شد. پوشش لحظه به لحظه از تمامی جزئیات ازدواج پرنس هری و مگان مارکل را در رکنا دنبال کنید.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، روز تاریخی بزرگترین مراسم ازدواج سال بلاخره فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از صبح زود ده‌ها هزار نفر از طرفداران خاندان سلطنتی اطراف کاخ ویندسور محل برگزاری مراسم را احاطه کرده‌ و از چند دقیقه پیش مهمان‌های سرشناس هری و مگان شروع به پر کردن کلیسای سن جرج کاخ ویندسور کرده‌اند. تدابیر امنیتی شدیدی اطراف کاخ وجود دارد و تک‌تیراندازها از پشت‌بام‌های ساختمان‌های اطراف تمام محوطه را تحت نظر دارند.

ساعتی پیش اعلام شد که پرنس هری که ششمین فرد در نوبت رسیدن به تخت پادشاهی بریتانیاست از طرف ملکه ملقب به عنوان دوک ساسکس خواهد شد. به این ترتیب مگان مارکل که اولین عضو آمریکایی آفریقایی خاندان سلطنتی است نیز لقب دوشس ساسکس را دریافت خواهد کرد.

فوری: اولین عکس از مگان مارکل در لباس عروس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت ازدواج انگلیس پوشش عکس جزئیات پرنس هری مگان مارکل عکس فیلم حوادث تجاوز زن ایران دختر ازدواج خواننده دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید