Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@05:42:41 GMT

حمایت مدرسه ملی سینما از برخی پایان‌نامه‌های دانشجویی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۳۱۸۷

مدرسه ملی سینمای ایران از پایان‌نامه‌ها و رساله ‏های دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مرتبط با سینما حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده، در پی برگزاری دومین جلسه شورای مرکزی "طرح توانمندسازی و اشتغال‌پذیری دانشجویان" در سال 97 متشکل از نمایندگان رسمی دانشگاه‌ها، طرح حمایت از پایان نامه‌های دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به تصویب رسید؛ بر این اساس هر پایان‌نامه جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌های حمایتی مدرسه، پس از تصویب در شورای پژوهشی داخلی دانشگاه باید در شورای مرکزیِ این طرح در مدرسه به تایید برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قالب‌های حمایتی پایان‌نامه‌ها شامل خدمات مشاوره‌ای از قبیل معرفی و ارائه منابع مطالعاتی و پژوهشی،معرفی صاحب‌نظران و رایزنی با آنان، تخصیص کمک هزینه مالی، چاپ و نشر و خرید امتیاز خواهند بود که همگی باید با رعایت ضوابط قانونیِ دانشگاه محل تحصیل دانشجو باشد.

طرح توانمندسازی و اشتغالپذیری دانشجویان سینما از جمله ماموریت‏ های مهم و اصلی مدرسه ملی سینمای ایران محسوب می‏ شود که از سال گذشته و پس از انعقاد تفاهمنامه همکاری با دانشگاه‏ های تهران، هنر، تربیت مدرس، صدا و سیماو سوره در دست اجرا است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام مدرسه ملی سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا

دریافت 10 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها - خدیجه نادری: دانشگاهیان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی در حمایت از جنبش دانشجویی دانشجویان آمریکا ظهر یکشنبه ۹ اردیبهشت همراه با نماز جماعت تجمیعی در سه راه زبان دانشگاه اصفهان تجمع کردند.

کد خبر 6090993

دیگر خبرها

  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا