Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-01@06:50:24 GMT

تست و بررسی خودروهای داخلی بازار در یک فیلم کوتاه

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۳۲۰۰

تست و بررسی خودروهای داخلی بازار در یک فیلم کوتاه

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام وب‌سایت خودروبانک، صنعت خودرو کشور در سال‌های گذشته رونق بسیاری گرفته و در هر رده قیمتی ماشین‌ها و محصولات مختلفی به بازار عرضه شده‌اند که هر کدام دارای لیست بلند بالایی از امکانات و تجهیزات رفاهی هستند که بعضی اوقات متوجه شدن هر کدام از این آپشن‌ها وقت‌گیر و نیازمند دانش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقایسه هر ماشین با رقیب مستقیم خود کار ساده‌ای نیست و نکات قوت و ضعف هر خودرو زیاد و گاهی به این راحتی قابل تشخیص نیست. قیمت خودرو نیز متفاوت است و در آپشن‌های مختلف قیمت آن تا چند میلیون تومان جابه‌جا می‌شود. به همین دلیل بسیاری از مشتریان در هنگام خرید برای انتخاب صحیح یک خودرو دچار سردرگمی شده و متوجه نمی‌شوند که کدام خودرو برای آن‌ها بهترین انتخاب است.

در راستای حل این مشکل، وب‌سایت خودروبانک اقدام به تهیه فیلم‌های تست و بررسی هر خودرو کرده و در مدت زمانی کوتاه خودروهای مهم بازار را مورد تست قرار داده است تا مشتریان بتوانند به راحتی و با مشاهده یک فیلم چند دقیقه‌ای، به صورت کامل با زوایای یک خودرو آشنا شوند و در کنار تحلیل مشخصات فنی و معرفی آپشن‌ها، از قیمت ماشین نیز اطلاع پیدا کنند و بتوانند مشخصات فنی و شرایط آن را نسبت به رقبا بسنجند. در هر فیلم به صورت مختصر نقاط ضعف و قدرت خودرو نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد و شتاب صفر تا صد این خودرو نیز در یک پیست حرفه‌ای به صورت عملی سنجیده می‌شود.

وب‌سایت خودروبانک با قدمتی بیش از هشت سال توانسته خود را به پرمخاطب‌ترین وب‌سایت تخصصی خودرو کشور تبدیل کند و در دو سال به عنوان بهترین وب‌سایت خودرویی در جشنواره وب ایران انتخاب شد. در این وب‌سایت به‌جز مشاهده فیلم تست و بررسی هر خودرو می‌توانید در صفحاتی جداگانه عکس‌ها و حتی مقاله‌های کاملی از بررسی خودروها را مشاهده کنید. همچنین جدیدترین شرایط فروش خودروها نیز در خودروبانک منتشر می‌شود. البته خودروبانک تنها به بازار داخل نگاه ندارد و جدیدترین رویدادهای بزرگ خودرویی جهان را نیز روزانه در سایت اطلاع‌رسانی می‌کند.

به طور مثال در خودروبانک می‌توانید فیلم تست و بررسی بسترن B۳۰ جدیدترین محصول گروه بهمن، تست دنا پلاس و یا حتی فیلم تست خودروی جدید ایران خودرو، پژو ۲۰۰۸ را ببینید.

مطالبی درباره برلیانس H۳۳۰ و مقایسه آن با محصولات هم‌رده‌ای خود نیز در این وب‌سایت برای مخاطبان نوشته شده است. البته خودروبانک به قیمت‌های بالاتر نیز نگاهی دارد و خودروهایی چون تویوتا راو۴، رنو کولیوس، میتسوبیشی اوتلندر و یا سانگ یانگ رکستون G۴ را نیز به صورت فیلم و البته مقاله مورد تست و بررسی قرار داده است.

انتهای پیام

true برچسب ها : خودرو قيمت خودرو وب‌سایت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

گیشه روزنامه بازار پادکست بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پادکست خبری پایگاه تحلیلی_ خبری بازارنیوز امروز، چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

برچسب ها: گیشه روزنامه ، گیشه روزنامه بازارپادکست ، گیشه روزنامه‌های اقتصادی ، تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9x

دیگر خبرها

  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو | درخواست علی آبادی از شرکت های خودروساز چه بود؟
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارزخواری مونتاژکاران خودرو
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • چشم بازار نفت به خاورمیانه/ ضعف کوتاه‌مدت نفت نشانه چیست؟