Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:51:20 GMT

عامل شهادت مامور ناجا در چابهار دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۳۲۵۲

عامل شهادت مامور ناجا در چابهار دستگیر شد

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شرور مسلح و عامل شهادت مامور ناجا توسط ماموران انتظامی استان در چابهار شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری روز شنبه در این باره اظهار داشت: 12 آبان سال 94 ماموران انتظامی ایرانشهر با هدف برقراری نظم و امنیت جامعه و مقابله با مخلان امنیت عمومی در مسیرهای فرعی با اشرار مسلح درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این عملیات گروهبان یکم حسینعلی سبحانیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد که تلاش های پلیس برای دستگیری عاملان شهادت این مامور وظیفه شناس تا کنون ادامه داشت.
وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی یگان های پلیس، هویت ضارب شناسایی شد اما این شرور با تغییر مداوم محل سکونت و خروج غیرمجاز از کشور متواری بود.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یگان های عملیاتی پلیس در تعاقب اقدامات اطلاعاتی از بازگشت این شرور سابقه دار به داخل کشور باخبر شده و وی را در عملیاتی غافلگیرانه و پیچیده در حالی که در حاشیه شهرستان چابهار مخفی شده بود، دستگیر کردند.
سردار قنبری اظهار داشت: این شرور دارای سوابق کیفری متعددی از جمله شهادت مامور ناجا، قتل و آدم ربایی است.
وی خاطرنشان کرد: این متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به تیراندازی و شهادت گروهبان یکم حسینعلی سبحانیان اعتراف کرد.
3042**6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي دستگيري عامل شهادت مامور ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت

به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان ؛ فرمانده انتظامی کوهدشت گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليسی ۱۱۰ مبنی بر يک فقره نزاع دسته جمعی در يکی از مناطق سطح شهر ماموران انتظامی اين شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
سرهنگ علی امانی افزود: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی مشاهده کردندکه درگیری چند نفر به علت اختلافات قبلی  موجب ايجاد تنش و برهم زدن آسايش  ساکنان آن منطقه شده اند.
وی گفت:با حضور به موقع و مقتدرانه پليس پنج نفر از عوامل اصلی نزاع دستگير و چهار تيغه شمشير و قمه از منازعان کشف شد.
فرمانده انتظامی کوهدشت افزود:افراد دستگير شده  برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
 سرهنگ علی امانی گفت:پليس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پيگيری های لازم برای دستگيری عاملان جرم و ناامنی اقدام و با جديت با افرادی که بخواهند نظم و امنيت جامعه را خدشه دار کنند برخورد قانونی می كند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد