Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@05:25:20 GMT

دستگیری مأموران شهرداری که با پلیس درگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۳۲۷۰

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری مأموران سد معبر شهرداری منطقه ۱۵ تهران که با ماموران پلیس درگیر شده و فیلم آن را منتشر کرده بودند، خبر داد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه دستگیری معروفترین اوباش تهران به اتهام قتل درباره فیلم منتشر شده از درگیری ماموران سد معبر شهرداری با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی، اظهارکرد: اواسط هفته گذشته بود که فیلمی ازدرگیری مأموران سدمعبر شهرداری منطقه ۱۵ با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی که در حال انجام وظیفه بودند در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دراین فیلم تصاویری ازضرب و شتم ماموران به نمایش گذاشته شد، گفت: روز پنجشنبه ماموران پلیس این افراد را شناسایی و اقدام به بازداشت آنان کردند. چرا که بر اساس قانون اقدام آن‌ها تمرد از دستور پلیس و مقابله با آنان محسوب می‌شود و از دو ماه تا سه سال زندان در پی دارد. ضمن اینکه متاسفانه این افراد فیلم را خودشان در فضای مجازی و در اختیار رسانه‌های معاند قرار داده بودند که از این منظر نیز جرمی دیگر مرتکب شده بودند.

رحیمی درباره نصب تابلو و لوگوی فروشگاه‌ها نیز گفت: بر اساس قانون اماکن و قانون ارشاد در سردر فروشگاه‌ها باید از عناوین مناسب استفاده شده واستفاده ازعناوین خارجی مغایر قانون و جرم است مگر اینکه مجوز‌های مربوط به آن صادر شود در غیر این صورت پلیس اماکن با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

رحیمی افزود: تعداد زیادی از واحد‌های صنفی البته مجوز مربوطه و پروانه کسب را نیز ندارند که در این زمینه اتحادیه‌ها باید ورود کنند.

وی درباره گشت‌های ویژه پلیس در ماه مبارک رمضان نیز گفت: بنده یک فرمانده شب برای تهران تعیین کردم که ایشان به عنوان جانشین من از ساعت ۱۰ شب تا ۶ صبح بر فعالیت تمامی یگان‌ها نظارت داشته و در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به افزایش فعالیت صنوف گشت‌های ما نیز تا سحر فعال خواهند بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ماموران شهرداری پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی کرمی، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در شهریار خبر داد و اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در فردوسیه شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۲۸ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه کیس، لب تاب و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتاً از اتباع بیگانه بوده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به ویژه جوانان در این شبکه‌ها اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.‌‎‌‎‌‎‌

کد خبر 6097485

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران