Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@14:16:41 GMT

قيمت کالاهاي اساسي بطور مستمر رصد شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۳۳۶۶

قيمت کالاهاي اساسي بطور مستمر رصد شود

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - استاندار ايلام بر لزوم کنترل قيمت‌ها در بازار استان تاکيد کرد و گفت: قيمت کالاهاي اساسي در بازار بايد مرتب نظارت شود.

به گزارش ايرنا، قاسم سليماني دشتکي روز شنبه در نشست کميسيون هماهنگي امور تعزيرات حکومتي استان اظهار کرد: از دستگاه هاي متولي در حوزه تنظيم بازار انتظار مي رود تا نظارت دقيقي بر قيمت کالاهاي ضروري داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بر لزوم انجام بيشترين دقت در کنترل و نظارت بازار تاکيد کرد و افزود: نظارت بر بازار بايد مورد تاکيد مسئولان قرار گيرد تا شاهد تضييع حق مردم در اين زمينه نباشيم.
استاندار ايلام با تاکيد بر ضرورت تثبيت قيمت، جلوگيري و برخورد با گران‌ فروشي تاکيد کرد: هيچ نگراني بابت اقلام مصرفي در ماه مبارک رمضان وجود ندارد و اقلام مصرفي اين ماه به‌ اندازه کافي و به ‌اندازه نياز استان تامين ‌شده است.
سليماني دشتکي در خصوص تامين گوشت قرمز منجمد جهت تعديل بازار يادآور شد: دستگاه هاي متولي تصميم اجرايي لازم را در خصوص توزيع گوشت در استان اتخاذ نمايند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص فعاليت شهربازي ها در استان گفت: شهربازي ها و دستگاه هاي غير استاندارد که قابليت استانداردسازي ندارند ، تعطيل شوند.
استاندار ايلام با تاکيد بر استاندارد سازي شهربازي هاي سرپوشيده استان نيز اضافه کرد: در اين خصوص نشستي با حضور معاونت هماهنگي امور عمراني برگزار و نحوه فعاليت اين شهربازي ها بررسي شود.
سليماني دشتکي در بخش ديگر صحبت‌هاي خود با بيان اينکه بدعهدي آمريکا نبايد موجب ناديده‌ گرفتن سياست برد - برد در ارتباط با کشورهاي اروپايي شود افزود: تريبون ‌داران بايد به ظرافت‌هاي نظام در اين زمينه توجه کنند.
وي تاکيد کرد: بايد نتايج برجام را در ابعاد مختلف ببينيم و بررسي کنيم که برجام ايران را از کجا به کجا رسانده است.
استاندار ايلام اضافه کرد: حال که آمريکا از برجام خارج شده است ، خود ما نيز نبايد طوري عمل کنيم که خود و ساير کشورها نيز از برجام خارج شويم.
وي منفي بافي و آيه ياس خواندن را موجب جري تر شدن دشمنان خارجي دانست و گفت: ايجاد جو رواني در جامعه باعث گراني و افزايش قيمت ها مي شود.
3032/6119
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی با اشاره به اینکه وجود کالا‌های اساسی و ثبات قیمت‌ها نقش به سزایی در زندگی روزانه مردم دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۴ مورد نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های فروش کالا‌های اساسی توسط واحد نظارت و بازرسی این مدیریت و کارگروه گشت مشترک شهرستان انجام شد.

وی افزود: ۶۵ مورد پایش از واحد‌های خبازی و ۷۷ مورد از فروشگاه‌های مرغ، قصابی‌ها و خواربار و میوه فروشی‌های سطح شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد ادامه داد: پس از انحام این بازرسی‌ها سه پرونده تخلف از واحد‌های خبازی با ارزش ریالی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سامانه سیمبا ثبت شد.

وی به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در فروش کالا‌های اساسی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع داده تا با متخلفین برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟