Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس روز شنبه به نقل از حجت‌الاسلام محمد رضایی افزود: این اقدام با هدف خلق آثار برجسته توسط هنرمندان متعهد و انقلابی فارس با موضوع به تصویر کشیدن سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و شخصیت وارسته امام امت، صورت گرفته است.
رضایی افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب به استفاده از ابزارهای هنری به‌عنوان رساترین، بلیغ‌ترین و کاری‌ترین ابزار ابلاغ و تبلیغ پیام تاکید دارند، ما نیز باید به این مهم توجه ویژه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ظرفیت هنر انقلابی در استان فارس قابل توجه است، اظهار داشت: شرکت در این مسابقه شرایط سنی ندارد و پیش‌بینی می‌شود آثار فاخری به دبیرخانه مسابقه طراحی پوستر 'نمای آفتاب' ارسال شود.
رضایی افزود: هنرمندان می‌توانند تا دهم خردادماه 97 با ارسال حداکثر سه اثر خود به همراه مشخصات و شماره تماس به نشانی ایمیل ccoip.fars@gmail.com در این رویداد هنری شرکت کنند.
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس ادامه داد: پس از دریافت آثار و بررسی آن از سوی هیات داوران، نفرات برتر مشخص شده و از آنان تجلیل می شود.
رضایی گفت: برگزاری نمایشگاهی از آثار برگزیده و راه یافته به مرحله نهایی در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس همچنین به نمایش طرح‌های برتر در تبلیغات شهری در ایام سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در شهر شیراز اشاره و بیان کرد:‌ این مسابقه با استفاده از ظرفیت تابلوهای تبلیغاتی شهرداری شیراز صورت می‌گیرد.
مسابقه طراحی پوستر نمای آفتاب با همکاری‌ شهرداری شیراز، سازمان بسیج هنرمندان فارس،‌ حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار می شود.
امام خمینی (ره) در روز سی ام شهریور سال 1281 خورشیدی در شهرستان خمین از توابع استان مرکزی در خانواده ای اهل علم به دنیا آمد و پس از تحصیلات مقدماتی برای تحصیل علوم حوزوی عازم شهر مقدس قم شد.
ایشان در سال های طولانی در حوزه علمیه قم به تدریس چندین دوره فقه، اصول، فلسفه، عرفان و اخلاق اسلامی در فیضیه، مسجد اعظم، مسجد محمدیه، مدرسه حاج ملاصادق، مسجد سلماسی همت گماشت.
مبارزات ایشان از نوجوانی آغاز و سیر تکاملی آن به موازات تکامل ابـعاد روحی و علمی ایشان از یکسو و اوضاع و احوال سیاسی و اجتماعی ایران و جوامع اسلامی از سوی دیگر در اشکال مختلف ادامه یـافت.
امام خمینی (ره) نقش مهمی در روشن ساختن اهداف واقعی رژیـم شاه و گوشزد کردن رسالت خطیر علما و حوزه های علمیه ایفا کرد و سرانجام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سیزدهم خرداد ماه سال 1368 دارفانی را وداع گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
7375 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اخلاق سالگرد ارتحال امام خمینی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرداری مسجد موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جمعی از کارگران خراسان رضوی در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

در این دیدار قرار است ۶۴ نفر از کارگران واحد صنعتی و تولیدی خراسان رضوی به نمایندگی از جامعه کارگری خراسان رضوی  به دیدار رهبر معظم انقلاب بروند.

این دیدار چهارشنبه ۵ اردیبهشت و در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

در خراسان رضوی بیش از یک میلیون کارگر در ۹۴ هزار واحد تولیدی و صنعتی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟