Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@20:42:20 GMT

تعزیرات تهران :​ رصد ۲۴ ساعته بازار در رمضان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۳۷۹۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران ، ​محمدعلی اسفنانی افزود: کالاهای اساسی در این ماه مبارک هیچ افزایش قیمتی نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه برخی نگران افزایش قیمت کالاهای اساسی همسو با رشد نرخ ارز هستند، افزود: خوشبختانه با تدبیری که دولت اندیشیده به همه کسانی که مواد اولیه مورد نیاز خود را نیز از طریق واردات تهیه می کنند، دغدغه گرانی قیمت ها را نباید داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسفنانی با تاکید بر این که افزایش قیمت مواد اولیه به هر دلیلی بر قیمت تمام شده کالاها تاثیر خواهد داشت ، تصریح کرد : برای جلوگیری از سونامی قیمت ها به این علت ارز 4200 تومانی به هر میزان مورد نیاز واحدهای تولیدی ارایه خواهد شد تا افزایش قیمتی در بازار رخ ندهد.
مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به مشکل برخی واحدهای تولیدی، گفت: برخی واحدهای تولیدی در سال گذشته با ارز 3780 تومان نسبت به خرید اقدام می کردند اما امسال این رقم به 4200 تومان افزایش یافته از این رو دولت برای ممانعت از رشد یک باره نرخ ها به این دلیل در ستاد تنظیم بازار مکلف شد که ما به تفاوت نرخ ارز را به افراد پرداخت کند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تعزیرات تهران رصد رمضان قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،شاهین مستوفی با اعلام شناسایی فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان فارس گفت: در راستای رسیدگی به اسناد و مدارک به­ دست آمده از اجرای بازرسی مالیاتی موضوع ماده (۱۸۱) قانون مالیات­های مستقیم یک شرکت فعال در زمینه تولید فوم ساختمانی، فردی به عنوان دلال مواد اولیه پتروشیمی شناسایی شده است که با توجه به اجرای بازرسی‌های صورت گرفته از محل فعالیت شخص نامبرده، مشخص شد در بازه زمانی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ فروشی افزون بر ۸۶۰ میلیارد تومان فروش مواد اولیه پتروشیمی خارج از شبکه رسمی کشور داشته است.
مستوفی افزود: شخص مذکور مطابق اطلاعات موجود در سامانه‌های مالیاتی، صرفا مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان فروش در اظهارنامه مالیاتی سال ۱۴۰۱ ابراز نموده است که در همین راستا اقدامات قانونی مبنی بر تنظیم گزارش مالیاتی و مطالبه مالیات و جرائم متعلقه در منابع مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده از مودی در موعد مقرر قانونی، در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • قیمت‌های جهانی مواد غذایی به کدام سو می‌رود؟
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند