Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، مركز مدیریت حوزه علمیه استان فارس به‌مناسبت انتصاب شایسته حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ لطف‌الله دژکام به‌عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز بیانیه‌ای صادر كرد.
در این بیانیه آمده است:
یا أَیُّها الَّذِینَ آمَنُوا أَطیعُوا اللّهَ وَأَطیعُوا الرَّسُول وَأُولی الأمرِ مِنْکُمْ
اطاعت از اوامر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای( دام ظله) واجب و تکلیف شرعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرزوی دیرینه ای که در گستره تاریخ اسلام هیچگاه به منصّه ظهور نرسید الا در موارد اندکی چون دوران حکومت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و زمان کوتاه حکومت مولی‌الموحدین علی(ع) و اکنون در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران(اَللّهُمَّ اِنّا نَرْغَبُ اِلَیْکَ فى دَوْلَةٍ کَریمَةٍ؛ تُعِزُّ بِهَا الاِسْلامَ وَاَهْلَهُ ، وَتُذِلُّ بِهَا النِّفاقَ وَاَهْلَهُ) نظامی که مسئولان آن به عنوان دعاه الی طاعه الله و القاده الی سبیل الله ملقب می‌باشند.
اکنون که نفحه‌های عارفانه و ربانی ولی امر مسلمین حضرت آیت‌اللهالعظمی امام خامنه‌ای( دام ظله) در طلیعه ماه مبارک رمضان، شامل امت ولایت‌مداراستان فارس گردید و لباس مقدس نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه شیراز بر قامت حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ لطف‌الله دژکام پرتو افکند، این انتصاب شایسته را به حضرت‌عالی تبریک گفته، آمادگی همه جانبه خود را در اقامه پیام الهی (لَّذِینَ إِنْ مَكَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّكَاةَ وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنِ الْمُنْكَرِ؛ وَلِلَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ) بر خود لازم و واجب می‌دانیم.
مدیریت حوزه های علمیه و مدارس علمیه استان فارس که انسب و اقرب به این معنا هستند، تحقق این امور را با ارشادات و هدایت‌های پدرانه و عالمانه حضرتعالی، به جان دل خریدار هستند.
صلوات و سلام خداوند بر تمامی علما وارسته و مجاهدان فی سبیل‌الله لا سیمّا علمای بزرگوار خطّه عالم پرور استان فارس و سومین حرم اهل بیت(ع) از صدر تاکنون به‌ویژه ائمه جماعات اسبق شهید حضرت آیت‌الله دستغیب(ره)، مرحوم آیت‌الله ربانی شیرازی(ره)، مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی(ره) و امام جمعه تازه درگذشته حضرت آیت‌الله ایمانی (رضوان‌الله علیهم)
به امید شکوفایی و تبلور و ظهور اسماء الهی در سراسر عالم هستی و فعلیت حکومت جهانی امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)
إِنَّمَا یتَقَبَّلُ اللَّهُ مِنَ الْمُتَّقِینَ و ان اللَّهُ معَ الصابرین
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس معارف نماينده جديد ولي فقيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با صدور حکم مشترک از سوی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد با حفظ سمت به‌عنوان رئیس جدید دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد. 

در احکام جداگانه‌ای که از سوی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاداسلامی صادر شده، از تلاش احمد مرادخانی رئیس سابق دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح سپاس قدردانی شده است.

در متن حکم خطاب به حجت‌الاسلام خیری آمده است: نظر به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور مشارکت و بهره‌مندی از ظرفیت‌های طرفین و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و افزایش فعالیت در راستای وحدت حوزه و دانشگاه به موجب این حکم جنابعالی را به‌عنوان رئیس دیرخانه مشترک برای اجراسازی تفاهم‌نامه مذکور به مدت چهار سال منصوب می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها بر ترویج حدیث اهل بیت(ع) سرمایه‌گذاری بیشتری کنند
  • نظریه ولایت فقیه آیت‌الله لاری تفاوتی با نظر امام (ره) ندارد
  • ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی
  • اجلاسیه علما شهرستان زیرکوه درشهریور امسال برگزار می‌شود
  • ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • نهضت علمی امروز میراث پرافتخار مکتب امام صادق(ع) است
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان