Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@03:03:18 GMT

حزب راست‌گراي آلماني از مرکل شکايت کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۴۳۶۸

حزب راست‌گراي آلماني از مرکل شکايت کرد

خبرگزاري آريا - حزب راست‌گراي آلترناتيو براي آلمان شکايت خود را در دادگاه قانون اساسي عليه تغيير در سياست مهاجرتي آلمان ارائه داده است.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، حزب راست‌گراي آلترناتيو براي آلمان شکايت خود را در دادگاه قانون اساسي عليه تغيير در سياست مهاجرتي آلمان ارائه داده است.
بر اساس گزارش دويچه وله اين حزب مدعي است که اقدام «آنگلا مرکل» در دور زدن پارلمان در اين رابطه اقدام اشتباهي بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«اشتفان براندنَر»، مشاور حقوقي حزب «آلترناتيو براي آلمان» در برلين گفت که جناح اين حزب در پارلمان روز 14 آوريل در اين باره شکايتي به دادگاه قانون اساسي در شهر «کارلسروهه» ارائه کرده است.
براندنر مي‌گويد هدف از اين اقامه دعوي اين است که دادگاه قانون اساسي تاييد کند که در جامعه آلمان (از زمان گشايش مرزها براي مهاجران بنا بر تصميم مرکل) «بي عدالتي حکمفرما» شده است.
در شکايت اين حزب آمده است که حکومت آلمان فدرال سياست مهاجرت را (بدون تصميم‌گيري و همکاري پارلمان مرکزي به پيش برده) و حقوق اين نهاد فدرال را نقض کرده است.
افزون براين حزب «آلترناتيو براي آلمان» خواهان اين است که تصميم گيري آنگلا مرکل در اوايل سپتامبر سال 2015 مبني بر بازگذاشتن مرز اتريش با آلمان براي پذيرش مهاجران، در دادگاه بررسي شود.
براندنر، مشاور حقوقي حزب نامبرده در ادامه گفت: «اين شکايت مي تواند دنيا را دگرگون کند، واگر موفق باشد، واقعا هم به اين هدف مي رسد». در اين صورت صدراعظم آلمان فدرال بايد «به سرعت هرچه بيشتر» از مقامش برکنار شود.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در شرایطی به قائمشهر خواهد رفت که هر نتیجه‌ای غیر از برد مقال تیم جان گرفته ساکت الهامی می‌تواند به منزله از دست رفتن قهرمانی باشد چرا که بازی‌های بعدی استقلال روی کاغذ تا حدودی راحت‌تر از دیدار‌های باقی‌مانده سرخ‌ها به نظر می‌رسد.

به هر حال پرسپولیس در این بازی حساس امید عالیشاه را به‌خاطر محرومیت ناشی از کارت قرمز در اختیار ندارد و دوباره اوسمار با این چالش مواجه خواهد شد که از کدام بازیکن در پست مهاجم سایه یا بازیکن آزاد پشت مهاجم نوک استفاده کند؛ بازیکنی که هم نیم فضا‌ها را بشناسد و در آن‌ها جابه‌جا شود و توپ بگیرد هم آنقدر خلاق و پا به توپ باشد که برای خودش و دیگر هم‌بازیانش موقعیت گل ایجاد کند یا در مناطق استراتژیک از حریف خطا بگیرد.

عالیشاه در این فصل و به‌خصوص در نیم فصل دوم در این پست جا افتاده، اما هر وقت که از زمین بیرون رفته یا در میدان حضور نداشته پرسپولیس برای آن پست با مشکل مواجه بوده چرا که وحید امیری که غالبا به جای او در آن پست بازی کرده از فرم ایده‌آلش فاصله داشته و یکی، دوباری هم که محمد خدابنده‌لو در آن پست بازی کرده کارایی لازم را نداشته است.

با این حساب شاید لازم باشد که اوسمار از ترابی در آن منطقه استفاده کند. ترابی در دوره سرمربیگری یحیی گل‌محمدی در آن پست به میدان رفته و با توجه به خلاقیت و حرکات پا به توپش شاید در این منطقه نسبت به کانال‌های کناری برای تیم خود مفیدتر باشد. در عین حال اگر ترابی به مرکز زمین بیاید اوسمار می‌تواند از امیری یا صادقی به‌عنوان وینگر راست استفاده کند.

به نظر می‌رسد این جابه‌جایی برای پرسپولیس مزیت بیشتری خواهد داشت چرا که ترابی احتمالا کیفیت بهتری به‌عنوان بازیکن آزاد ارائه می‌کند ضمن اینکه وحید امیری هم در دقایقی که در میدان بوده نشان داده به‌عنوان وینگر کارایی بیشتری دارد و البته سعید صادقی نیز در جناح راست بازیکن موفق‌تری بوده و می‌تواند با دانیال اسماعیلی‌فر زوج‌سازی کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • گران‌فروشی چه مجازاتی دارد؟
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • سمت راست سرتان درد می‌کند؟ این چند روش را امتحان کنید
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند