Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@09:50:00 GMT

مارکا: نیمار همچنان برای پیوستن به رئال مادرید مصمم است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۴۵۸۷

مارکا: نیمار همچنان برای پیوستن به رئال مادرید مصمم است

پدر و نزدیکان نیمار همچنان با مدیران رئال مادرید در تماس هستند و در این بین پینی زهوی نیز نقش اصلی را بازی می‌کند.

طرفداری - نیمار، فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن مایل است هر طور که شده راهی رئال مادرید شود. 

علی رغم اینکه سران پاری سن ژرمن همواره تاکید می‌کنند که نیمار فصل آینده هم در این تیم توپ خواهد زد، خود بازیکن تمایلات دیگری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار در رونمایی از پیراهن فصل بعد پی اس جی شرکت کرد و مدعی شد از بازی در این پیراهن مفتخر است اما هنوز رویای رئال مادرید را در سر دارد. 

به گزارش مارکا، نیمار همچنان در پیوستن به رئال مادرید در همین تابستان مصمم است. نزدیکان و به خصوص پدر او هنوز هم با مسئولان و مدیران رئال مادرید در تماس هستند. پدر او اخیرا با مدیر نقل و انتقالات باشگاه، کالافات تماس گرفته است. همه تماس‌ها محتوای مشابهی دارند. پدر نیمار هر بار از علاقه و اصرار پسرش به انجام یک انتقال پیچیده و دشوار می‌گوید. نیمار روی خواسته‌اش اصرار می‌کند تا بالاخره راه خروجی از قصر پادشاه قطر پیدا کند.

از طرف دیگر، پینی زهوی، ایجنت اهل رژیم صهیونیستی که مورد اعتماد نیمار و پدرش است، 10 روز پیش در مادرید بود. با دو وظیفه. اولی منتفی شدن علاقه رئال مادرید به جذب لواندوفسکی و دومی پایه ریزی مقدمات انتقال نیمار به رئال مادرید. نیمار به زهوی در عملی کردن انتقالات غیرممکن باور دارد. در پاریس معتقدند بازگشت نیمار به برزیل نشانه دیگری از اختلاف میان طرفین و علاقه نیمار به جدایی بوده است.

باید دید این ادعای مارکا تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)

ثانیه‌شماری لوس‌بلانکوس برای قطعی شدن قهرمانی شماره 36 در لالیگا؛ تیم کارلو آنچلوتی با انرژی مضاعف انتظار بایرن را خواهد کشید.

دانلود (58.3MB)

دیگر خبرها