Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن پیام تسلیت «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات به این شرح است؛

اذا مات العالم ثلم فی الاسلامِ ثلمه لا یسدها شیء

خبر ارتحال عالم فرزانه و استاد وارسته اخلاق حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدمهدی طباطبایی(اعلی الله مقامه) موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

آن عالم ربانی که سابقه کسب علم و معرفت از محضر امام خمینی (رحمت الله تعالی علیه) را در کارنامه درخشان خویش داشته و از یاران قدیمی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محسوب می شدند، عمر پربرکتشان را در راه تهذیب نفس، تحکیم مبانی مکتب پویای تشیع و ترویج اخلاق اسلامی سپری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب مصیبت درگذشت این استاد فقید را خدمت حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، مردم دین مدار و بیت مکرم و داغدار ایشان صمیمانه تسلیت عرض نموده، از خداوند رحمان مسألت می نمایم در این ماه رحمت و مغفرت، خدمات و آثار ارزشمند آن مسافر دیار ابدی را به عنوان باقیات و صالحات محسوب و موجبات تعالی روزافزون روح پاکشان را فراهم و بر بازماندگانشان صبر و سلامتی عنایت فرماید.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اخلاق امام خمینی دین مقام معظم رهبری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان