Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@18:37:55 GMT

علاقه جدی بایرن مونیخ به جذب مهاجم والنسیا

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۵۲۹۷

علاقه جدی بایرن مونیخ به جذب مهاجم والنسیا

مارسلینو می‌گوید اگر رودریگو و بایرن مونیخ به توافق برسند، مخالفتی با این انتقال نخواهد داشت.

طرفداری: رودریگو مورنو، مهاجم ۲۷ ساله اسپانیایی والنسیا که برخلاف فصول گذشته، عملکرد بسیار خوبی داشت، توانست نقش مهمی در موفقیت‌های این تیم در فصلی که گذشت ایفا کند و احتمالا یکی از مسافران جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش مارکا، رودریگو که در این فصل توانسته تا ۱۹ گل برای والنسیا به ثمر برساند، ممکن است با پسرخاله اش، تیاگو آلکانتارا هم تیمی شود، زیرا بایرن مونیخ به جذب وی علاقه‌مند است. بایرن مونیخ به دنبال جذب مهاجمی است که علاوه بر چارچوب شناسی، دوندگی و فداکاری قابل توجهی در زمین داشته باشد و رودریگو از این ویژگی‌ها برخوردار است. اگر چه قیمت انتقال او، می‌تواند یک مانع مهم برای بایرن مونیخ باشد، زیرا والنسیا اخیرا اعلام کرد که حاضر است رودریگو را با قیمت ۶۰ میلیون یورو بفروشد. اگر چه بایرن مونیخ تیمی نیست که بتوان پیشنهاد آن را به سادگی رد کرد و مارسلینو، سرمربی خفاش‌ها در واکنش به علاقه بایرن مونیخ به رودریگو، اظهار نظر کرده است:

رودریگو بازیکن بسیار مهمی برای تیم است، اما فوتبال همین است. بازیکن عقیده خود را دارد، از طرفی دیگر باشگاه مالک حقوق خود است و دیگران نیز رودریگو را می‌خواهند. اگر سه طرف با یکدیگر به توافق برسند، از دست مربی کاری ساخته نیست. اگر بازیکن بخواهد تا در تیم بماند، مایل به ادامه همکاری با او خواهم بود. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QHn

منبع: فردا

کلیدواژه: مارسلینو بایرن مونیخ مهاجم والنسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده

باشگاه بایرن مونیخ امروز (دوشنبه) به طور رسمی از پیراهن جدید خود که بازیکنان این تیم قرار است در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به عنوان پیراهن اول مود استفاده قرار دهند، رونمایی کرد. پیراهن جدیدی که کمپانی «آدیداس» برای بایرن طراحی کرده، یکدست قرمز رنگ است و روی آن نوار عمودی تیره رنگی هم دیده می‌شود.

قرار است بایرنی‌ها در بازی خانگی روز یکشنبه خود با ولفسبورگ در هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا که آخرین بازی خانگی‌شان در فصل جاری است، طبق روال سال‌های گذشته با این پیراهن به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!
  • رود فن نیستلروی: بر تن کردن پیراهن رئال مادرید، مانند پوشیدن لباس سوپرمن است
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • مهاجم مغضوب لیورپولی‌ها در بارسلونا! (عکس)
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده