Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@00:36:39 GMT

مسولان سپیدرود با اسم علی کریمی بازی کردند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۵۳۷۲

مسولان سپیدرود با اسم علی کریمی بازی کردند

بازیکن سابق سپیدرود گفت: مسئولان باشگاه سپیدرود با اسم علی کریمی بازی کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، ماجراهای عجیب باشگاه سپیدرود که از لیگ برتری شدن این تیم آغاز شد همچنان ادامه دارد و درحالی که علی کریمی هنوز قطع همکاری‌اش با این باشگاه را اعلام نکرده‌است اما مسئولان این باشگاه نادر دست‌نشان را به عنوان سرمربی جدید سپیدرود انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کعبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اتفاقاتی که در سپیدرود در چند وقت گذشته رخ داد گفت: «بعد از پایان فصل هیچ قراردادی با این باشگاه ندارم و در حال حاضر هم بازیکن سپیدرود نیستم و به عنوان بازیکنی که چند سال در این تیم زحمت کشیدم باید بگویم که اتفاقات عجیبی در سپیدرود رقم خورد و متاسفانه این باشگاه مردمی و پرطرفدار دست افرادی افتاده‌است که نمی‌توانند به خوبی این تیم را مدیریت کنند.»

وی در خصوص قطع همکاری یکطرفه باشگاه با علی کریمی و انتخاب نادر دست‌نشان به عنوان سرمربی جدید افزود: «نظری در مورد انتخاب آقای دست نشان ندارم اما آرزوی هر باشگاهی است که اسم بزرگی مانند علی کریمی روی نیمکت آن بنشیند. کریمی دوست داشت در رشت کار کند و مردم این شهر هم خواهان همکاری کریمی با باشگاه هستند. علی کریمی اسم کوچکی نیست و بازی کردن با آبروی همچین فردی بی‌معرفتی است.»

کعبی ادامه داد: «آقایان اعتقاد داشتند که تیم در لیگ نمی‌ماند و تلاش زیادی هم کردند که سپیدرود راهی لیگ دسته اول شود تا کریمی را زمین بزنند. اما کریمی با قدرت به کارش ادامه داد و در نهایت هم موفق شد سپیدرود را در لیگ برتر نگه دارد.»

بازیکن سابق سپیدرود در مورد شرایط ادامه همکاری‌اش با این باشگاه بیان کرد: «دو سال کاپیتان سپیدرود بودم و با افتخار اعلام می‌کنم که بهترین هواداران ایران را این تیم دارد. من بخاطر هواداران سپید رود که آرزوی هر باشگاهی است که آنها را دراختیار داشته باشد تصمیم گرفتم به فوتبال برگردم. اگر مردم رشت دوباره من را خواستند به کارم در این باشگاه ادامه می‌دهم و در غیر اینصورت نمی‌توانم به زور در سپیدرود بمانم.»

کعبی در خصوص طلبش از این باشگاه گفت: «در این فصل 50 درصد قراردادم را نگرفتم و از فصل گذشته هم حدود 50 درصد طلب دارم. نه تنها من بلکه بازیکنان دیگر هم طلب دارند و بازیکنان هم شغل دیگری به غیر از فوتبال ندارند و روی همین قراردادهای خودشان حساب کردند و چک دادند و در حال حاضر باید چک خودشان را پاس کنند اما هنوز قراردادهای خودشان را نگرفتند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مقصد عجیب در انتظار پاسور تیم ملی والیبال

به گزارش "ورزش سه"، جواد کریمی پاسور ملی پوش ایرانی که این فصل در لیگ برتر والیبال رومانی و باشگاه آرکادا گالاتی توپ می زند و با این تیم راهی فینال این لیگ شده در آستانه یک انتقال عجیب قرار گرفته است.

کریمی بیست و شش ساله با عملکرد خوبش در لیگ رومانی باعث شده تا تیم ایتامبه میناس از باشگاه سرشناس و قدرتمند برزیل برای فصل آینده او را در نظر داشته باشند و به او پیشنهاد قرارداد برای فصل آینده را بدهد.

اگر جواد کریمی این پیشنهاد را بپذیرد و راهی ایتامبه میناس یرزیل شود به نخستین بازیکن ایرانی بدل می شود که راهی سوپر لیگای برزیل خواهد شد. میناس در این فصل نتوانست نتایج خوبی کسب کند و به همراه سادا کروزیرو دیگر تیم قدرتمند برزیل در همان مرحله اول پلی‌آف با شکست تلخی مواجه شدند. حالا میناس از الان به فکر بستن یک تیم قوی است تا پس از یک سال جای خالی ویلیام آرجونا پاسور سابق خود را با جواد کریمی پر کند.

دیگر خبرها

  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • برد خفیف ایران در نیمه نخست مقابل افغانستان
  • سکانس‌هایی از فیلم شهر هرت
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی
  • چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟
  • صید ۳۰ هزار قطعه ماهی سفید در رودخانه سپیدرود
  • چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟+ عکس
  • یک مقصد عجیب در انتظار پاسور تیم ملی والیبال