Web Analytics Made Easy - Statcounter

برزیل به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ دور جدید تمرینات آماده سازی خود برای سفر به روسیه را در کمپ مدرن و جدید خود استارت خواهد زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که پروسه بازسازی زمین چمن کمپ تیم های ملی ایران نزدیک به یک سال زمان برد!! ، فدراسیون فوتبال برزیل در کمتر از پنج ماه یکی از مدرن ترین کمپ های موجود در دنیا را به بهره برداری رساند تا سلسائو اردوی آماده سازی نهایی خود برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در این کمپ رویایی استارت بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون برزیل این کمپ را در حاشیه ریودوژانیرو و با بودجه ای بالغ بر چهارمیلیون پوند در کمتر از پنج ماه به بهره برداری رساند تا ملی پوشان سلسائو از این هفته زیر نظر تیته سرمربی خود تمرینات آماده سازی را برای سفر به روسیه استارت بزنند.

تصاویر منتشر شده از این کمپ نشان می دهد بازیکنان تیم های ملی مردان و زنان برزیل در این کمپ تمامی امکانات مورد نیاز برای رسیدن به شرایط مطلوب بدنی و تاکتیکی را دارند ضمن این که از نظر امکانات تفریحی و رفاهی نیز سازنده های کمپ به کوچک ترین جزئیات توجه کرده اند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال برزیل سلسائو اخبار جام جهانی 2018 تیم ملی فوتبال برزیل سلسائو فدراسیون فوتبال برزیل محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال تراکتورسازی علی کریمی فوتبال جهان برانکو تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی انتخابی المپیک| ناکامی بانوان ایران در بخش تپانچه

سه نماینده ایران در مسابقات تیراندازی با تپانچه برزیل جزو ۱۰ نفر اول هم نشدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در  دومین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان ایران در تپانچه بانوان در خط آتش ایستادند و در پایان دور مقدماتی هانیه رستمیان با 575 امتیاز در جایگاه یازدهم ایستاد، گلنوش سبقت‌اللهی با 574 امتیاز دوازدهم شد و  زینب طوماری با 570 امتیاز در جایگاه بیست و هفتم قرار گرفت.

فردا (یکشنبه) و در روز سوم این مسابقات، نمایندگان ایران در تفنگ میکس به رقابت با حریفان می‌پردازند.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از 24 تا 31 فروردین با حضور 466 ورزشکار از 76 کشور در برزیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان فینالیست شد
  • پنجمی تیم تفنگ میکس ایران در مسابقات جهانی
  • فهرست جدید از ۳۰ فیلم پرفروش تاریخ سینما
  • گلخندان برای صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر یک امتیاز کم آورد
  • جواد فروغی از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند
  • تپانچه بادی زنان سهمیه المپیک را از دست داد
  • بانوان ایران از کسب سهمیه المپیک در تپانچه ۱۰ متر بازماندند
  • ناکامی بانوان ایران در بخش تپانچه
  • تیراندازی انتخابی المپیک| ناکامی بانوان ایران در بخش تپانچه