Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:10:06 GMT

امید ابراهیمی غایب قطعی بازی با ازبکستان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۵۹۳۱

امید ابراهیمی غایب قطعی بازی با ازبکستان

فرمانده خط میانی استقلال همچنان شرایط شرکت در تمرین گروهی تیم ملی را ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید ابراهیمی به دلیل مصدومیت بازی برگشت استقلال برابر ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد اما او امروز صبح با حضور در پک تمریناتی که بیشتر جنبه بدنسازی داشت را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال امید ابراهیمی در تمرین نوبت بعد از ظهر تیم ملی حضور نداشت تا مشخص شود هنوز شرایط شرکت در تمرین گروهی را ندارد.

با این شرایط امید ابراهیمی‌ بازی دوستانه فردا برابر ازبکستان را از دست داده است و از بعد از این بازی خود را برای بازی های دوستانه باقی مانده تا جام جهانی آماده می کند.

ورزش سه

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امید ابراهیمی استقلال تهران امید ابراهیمی باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال ایران دیدار تیم ملی ایران و ازبکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی جعفریه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: نشر ثالث که جزو انتشاراتی های بزرگ و قدیمی کشور است با بیش از 1500 عنوان کتاب در حوزه های مختلف ادبی، روانشناسی، علوم اجتماعی، هنر، دین و عرفان، متون کهن فارسی، علم و زندگی در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارد.

نشر ثالث جزو غایبین بزرگ سال گذشته در نمایشگاه بین المللی کتاب بود که به گفته مدیر آن این عدم حضور ناشی از مشکلات صنعت نشر در سال‌های اخیر و کاهش خرید کتاب می شد که حضور در نمایشگاه کتاب را برای ناشران مقرون به صرفه نمی‌کرد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟