Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-29@06:52:49 GMT

وانت با بار مرغ در بزرگراه آزادگان واژگون شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۵۹۸۸

وانت با بار مرغ در بزرگراه آزادگان واژگون شد+عکس

به گزارش ایسکانیوز ، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری از مسیر بزرگراه آزادگان به سمت شمال، بعد از بزرگراه شهید حکیم با سامانه 125، و اعلام خبر تصادف دو دستگاه خودروی باری، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 09:11 امروز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 20 را به محل حادثه اعزام کرد.
حسین تیموری رئیس ایستگاه 100 که در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: دو دستگاه خودرو نیسان باری در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان در هنگام حرکت به دلیل نامعلوم با یکدیگر برخورد کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر اثر این حادثه یکی از خودروها که دارای کابین یخچال دارو حامل بار مرغ بود واژگون شده و خودروی دیگر که حامل سیلندرهای 11 کیلو گرمی گاز مایع و سیلندهای اکسیژن بود، بار آن، از عقب خودرو به سطح بزرگراه ریخته واحتمال بروز خطر و حادثه برای شهروندان داشت.
وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و انتقال سیلندرها از سطح بزرگراه و قطع برق خودرو اقدام به جلوگیری از نشت بنزین خودرو کردند و راننده 45 ساله یکی از خودروها را که دچار مصدمیت شده بود، تحویل امدادگران اورژانس دادند.
تیموری گفت: آتش نشانان پس از انتقال خودروها به حاشیه امن بزرگراه و تحویل محل حادثه به عوامل راهور و نیروی انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.
علت این حادثه توسط عوامل راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

700

حسین تیموری تصادف تصادف وانت بار رئیس ایستگاه 100 آتش نشانی واژگونی وانت با بار مرغ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حسین تیموری تصادف تصادف وانت بار رئیس ایستگاه 100 آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام خودروها مشمول معاینه فنی در سال ۱۴۰۳ هستند؟

سید محمد مهدی میرزایی قمی؛ سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در توضیح خودرو‌های شخصی مشمول معاینه فنی در ماه ابتدایی امسال اظهار کرد: براساس قانون خودرو‌های شخصی از زمان تولید به مدت چهارسال از انجام معاینه فنی معاف هستند لذا از شهروندان تقاضا می‌شود برای انجام معاینه فنی دوره‌ای جهت توزیع مراجعات در طول سال به ماه تولید خودرو نیز توجه کنند.

وی تصریح کرد: در فروردین ماه امسال خودرو‌های تولید داخل فروردین ۱۳۹۹ و ماقبل و خودرو‌های وارداتی مارس ۲۰۲۰ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند. ضمنا معاینه فنی وسایل نقلیه به صورت مکانیزه با دوربین‌های سطح شهر کنترل می‌شود و وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی در صورت تردد روزانه مبلغ ۵۲ هزار تومان جریمه می‌شوند.

میرزایی قمی در خصوص وضعیت مراجعات از ابتدای سال افزود: با توجه به ادامه خدمت‌رسانی مراکز معاینه فنی در ایام تعطیلات نوروز از ابتدای امسال در حدود ۲۲ هزار دستگاه خودرو به مراکز شهر تهران مراجعه کرده که یک در صد از این مراجعات مربوط به خودرو‌هایی است که امسال مشمول معاینه فنی شده‌اند.

سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: بخشی از این مراجعات مربوط به خودرو‌های میهمانان نوروزی شهر تهران بوده که جهت رفاه حال این عزیزان در نیمه نخست فروردین ماه پذیرش در تمام مراکز معاینه فنی شهر تهران بصورت حضوری انجام می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

tags # معاینه فنی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • بررسی علت پنجرشدن خودروهای مسافران در مرز رازی
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور  تاکستان - همدان
  • تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر در تهران
  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • جان‌ باختن راننده پرشیا در بزرگراه امام علی (ع) + تصاویر
  • افزایش ۱۵ درصدی تردد خودرو در استان
  • معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است
  • برخورد دو دستگاه پراید در بندر دیر۷ مصدوم به همراه داشت
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • کدام خودروها مشمول معاینه فنی در سال ۱۴۰۳ هستند؟