Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@09:46:28 GMT

توافق باشگاه بلژیکی با امید نورافکن

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۶۱۰۷

توافق باشگاه بلژیکی با امید نورافکن

باشگاه شارلروا بلژیک مذاکرات مثبتی با مدافع ملی‌پوش استقلال داشته و به نظر می‌رسد همانند سال گذشته یک بازیکن از آبی پوشان جذب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید نورافکن که طی دو سال اخیر جایگاه ثابتی در ترکیب استقلال پیدا کرده و عملکرد خوبی در سمت چپ خط دفاعی آبی پوشان داشته، اکنون جزو فهرست اولیه تیم ملی ایران برای جام جهانی هم قرار گرفته و امید به حضور در لیست نهایی کارلوس کی‌روش دارد، اما مسئله دیگر برای این بازیکن جوان لژیونر شدن برای فصل آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورافکن بعد از آخرین دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا که سه شب قبل برگزار شد، عنوان کرد اگر باشگاه اجازه دهد او راهی اروپا خواهد شد و فصل آینده فوتبال خود را بیرون از ایران ادامه خواهد داد، اما با وجود اظهارات وی به نظر می‌رسد انتقال این مدافع ملی‌پوش آبی پوشان نهایی شده است.

این بازیکن ۲۱ ساله که از تیم‌های پایه به بزرگسالان استقلال رسیده، یک فصل دیگر با آبی پوشان قرارداد دارد ولی طبق توافق سال گذشته در زمان تمدید قرارداد، می‌تواند با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه راهی تیم دیگری شود که احتمالا به زودی این اتفاق خواهد افتاد تا نورافکن سال آینده به جمع لژیونرهای فوتبال ایران اضافه شود.

امید نورافکن که چندی پیش مورد تمجید وینفرد شفر هم قرار گرفت و عنوان کرد بعد از آمدنش به استقلال ارزش این بازیکن جوان از ۱۰۰ هزار دلار به یک میلیون دلار رسیده، در آستانه پیوستن به شارلروا بلژیک قرار دارد و بنابر ادعای سایت‌های redseto و therussophile به زودی قراردادش را نهایی می‌کند.

امید نورافکن که توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را نیز دارد و در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل سیرالئون هم به‌عنوان وینگرهای راست و چپ بازی کرد و یک پاس گل داد، طی هفته‌های اخیر گفته می‌شد پیشنهاداتی از تیم‌های بلژیکی و روسیه‌ای دارد اما احتمالا او نیز راه یک سال قبل کاوه رضایی را در پیش می‌گیرد و به شارلروا خواهد رفت.

در خبری که این رسانه‌ها پیرامون انتقال امید نورافکن به شارلروا داشته‌اند، عنوان کرده‌اند باشگاه بلژیکی درخواست رسمی خود را به استقلال داده و مذاکرات مثبتی نیز برای جذب این بازیکن ملی‌پوش صورت گرفته که به احتمال فراوان هرچه زودتر نهایی می‌شود.

کاوه رضایی یک سال قبل بعد از فصل موفقی که در استقلال تهران داشت، به شارلروا پیوست و در این تیم بلژیکی هم عملکرد فوق‌العاده‌ای با زدن ۱۶ گل داشت که اکنون به نظر می‌رسد یک بازیکن دیگر از جمع آبی پوشان به این تیم بلژیکی برود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وینفرد شفر شارلروا بلژیک کاوه رضایی استقلال تهران استقلال تهران سرمربی استقلال شارلروا بلژیک کاوه رضایی وینفرد شفر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال تراکتورسازی علی کریمی فوتبال جهان برانکو تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!

بازدید 4 دربی رفت استقلال و پرسپولیس در سال 1373 به جنجال کشیده شد و در پی آن بازی ناتمام، یازده بازیکن محروم شدند و بازی 3 بر صفر به نفع استقلال اعلام شد. این وضعیت باعث شد تا سرخابی‌ها در بازی برگشت به بندرعباس فرستاده شوند و بازی در زندان بندرعباس برگزار شود! علی اکبریان مهاجم اسبق استقلال درباره این دربی می‌گوید: «هر دو تیم را با هواپیمای کوچک سی ۱۳۰ و بدون اعلام مقصد بردند بندعباس. با اتوبوس وارد زندان شدیم تا در زمین خاکی بازی کنیم. یک تیربار هم بالای سرمان بود.» روایت کامل این بازیکن پیشین استقلال را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • آخرین وضعیت «رویا» درنای بلژیکی + فیلم
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر