Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@23:24:11 GMT

اصلاحات دفترچه آزمون استخدامی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۶۳۳۱

اصلاحات دفترچه آزمون استخدامی منتشر شد

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،  تمام متقاضیانپنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور که تاکنون برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند با توجه به توضیحات اطلاعیه‌ای که بر روی سایت قرار گرفته است تا ساعت 24 روز دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه می‌توانند برای ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند و موارد اصلاحی هم  اکنون در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داوطلبانی‌ که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند باید با مراجعه به سایت و مطالعه اصلاحیه‌ها در صورت واجد شرایط بودن تا ساعت 24 روز دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه برای ثبت‌نام اقدام کنند.گفتنی است؛ تا ساعت 13 امروز، 165 هزار و 319 نفر ثبت نام کرده‌اند.

 

خبرنگاران جوان

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سازمان سنجش کشور اصلاحات دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی گوناگون جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفترچه سوالات ریاضی و انسانی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در اطلاعیه این سازمان آمده؛ دفترچه سوالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد و کلید اولیه سوالات از سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) در دسترس خواهد بود.
داوطلبان می‌توانند از روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) حداکثر تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون را از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به این سازمان اعلام کنند.
داوطلبان و علاقه‌مندان برای اطلاع از دفترچه سوالات به این پیوند مراجعه کرده و فایل‌های پی‌دی‌اف هر کدام از دفترچه سوالات را جداگانه از این صفحه بارگذاری کنند.

دیگر خبرها

  • پایان روز اول کنکور/ دفترچه سئولات ۴ گروه آزمایشی منتشر شد
  • دفترچه آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات کنکور علوم انسانی و ریاضی منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات ریاضی و انسانی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ دقیقا کی منتشر می‌شود؟
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد