Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@23:40:13 GMT

بازگشت بویان به تهران در هاله ای از ابهام

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۶۵۸۷

بازگشت بویان به تهران در هاله ای از ابهام

بویان تهران را در شرایطی ترک کرد که بازگشت او مشخص نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیام به اندازه ای موثر و درخشان در ترکیب استقلال حضور داشت که کمتر کسی به یاد آورد که شفر یک خرید ناموفق خارجی داشته است. بویان هر چند در تمرینات کیفیت بالایی نشان داد اما هرگز نتوانست در ترکیب استقلال جایگاه ثابتی برای خود دست و پا کند و در نهایت تهران را روز پنجشنبه با به پایان رساندن یک تجربه نا موفق ترک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند بویان با استقلال قراردادی یک سال و نیمه دارد اما وضعیت این بازیکن برای فصل آینده مشخص نیست و سرمربی آبی ها تصمیم گیری در باره این بازیکن را به بعد از تعطیلات موکول کرده است.

سرمربی استقلال در نشست خبری خود گفت که به دنبال جذب یک یا دو بازیکن خارجی است که این موضوع در شرایطی ممکن می شود که در کنار خروج پادوانی از لیست، بویان نیز خارج شود.

با رسیدن روزهای میانی خرداد ماه، پاسخ این سوال مشخص خواهد شد که آیا بویان به تهران باز خواهد گشت یا نام او را باید در لیست قطعی خارجی های نا موفق استقلال نوشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران سرمربی استقلال مامه تیام مهاجم سنگالی استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست پاری سن ژرمن برای تقابل با بارسلونا؛ بازگشت اشرف حکیمی

پاریسی ها به دنبال جبران شکست در بازی اول مقابل بارسلونا و صعود به نیمه‌نهایی هستند

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، فرداشب (سه‌شنبه) دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن در استادیوم المپیک لوییس کمپانیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیدار رفت با برتری ۳-۲ شاگردان ژاوی هرناندز به پایان رسید.

کادرفنی پاری سن ژرمن، اسامی بازیکنان دعوت‌شده به اردوی این تیم برای جدال با بارسلونا را منتشر کرد که نکته قابل توجه آن، بازگشت اشرف حکیمی و نوردی موکلیه است. سرجیو ریکو، لاوین کورزاوا و پرسنل کیمپمبه غایبان پاریسی‌ها در بازی فرداشب هستند.

لیست پاری سن ژرمن

 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در جنوب تهران
  • تیم ملی والیبال در تسخیر این باشگاه با هفت نماینده!
  • لیست تیم ملی والیبال اعلام شد؛ بازگشت امیر غفور!
  • غیبت مشکوک داسیلوا در تمرین/ نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت!
  • لیست پاری سن ژرمن برای تقابل با بارسلونا؛ بازگشت اشرف حکیمی
  • ابلاغیه انضباطی برای دو بازیکن و باشگاه استقلال تهران
  • پرواز فردای تیم ملی فوتسال به دبی در هاله‌ای از ابهام!
  • قیمت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • زمان بازگشت گران‌ترین بازیکن جهان مشخص شد
  • فروش سهام سرخابی‌ها در هاله‌ای از ابهام