Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@21:42:11 GMT

نصیحت پدرانه میلاد کی مرام درباره حق الناس + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۶۷۸۵

نصیحت پدرانه میلاد کی مرام درباره حق الناس + عکس

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،  میلاد کی مرام بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر با انتشار پستی به نصیحت پدرش درباره حق الناس اشاره کرد.

 

وی در توضیح این عکس نوشت :

پدرم همیشه بهم میگفت،کاری و بکن که همیشه بتونی انجام بدی.اخه یه خدایی هست که همه چیو میبینه!!!خدا خیلی مهربونه ،از همه چی میگذره، ولی از حق الناس نمیگذره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق کسی و پایمال نکن...الان از اون موقع خیلی میگذره که اینارو شنیدم. ولی نمیدونم چرا این دو تا جمله همیشه مثل پتک تو مغزم میکوبه.

۱:خدا همه چیو میبینه.

۲:خدا از حق الناس نمیگذره.

 

 

رکنا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حق الناس گوناگون میلاد کی مرام نصیحت بازیگر اینستاگرام جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!

به گزارش "ورزش سه"، با انصراف و خداحافظی احتمالی سید محمد موسوی از تیم ملی والیبال ایران، کاپیتانی تیم ملی نیز دستخوش تغییرات خواهد شد.

موسوی که کاپیتان اول تیم ملی والیبال ایران بود، حالا با انصرافش کاپیتانی را به میلاد عبادی‌پور خواهد داد. میلاد در سال 2021 و 2022 سابقه کاپیتان اولی تیم ملی والیبال را داشته است و به خوبی از پس آن بر آمده است.

البته بر فرض محال اگر امیر غفور به تیم ملی والیبال ایران بازگردد و انصراف ندهد در عین ناباوری او کاپیتانی تیم ملی را بر عهده خواهد گرفت. میلاد عبادی‌پور که در سال گذشته در دو تورنمنت مهم غایب بود حالا با انگیزه بیشتر و کاپیتانی، مجددا به تیم ملی باز خواهد گشت.

تیم ملی در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال بازی های دشواری دارد و می توان گفت اگر در همان هفته اول تیم ملی خوب نتیجه نگیرد از صعود به المپیک باز خواهد ماند.

دیگر خبرها

  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی دیده شدن سینمای قهرمان محور را گرفت
  • جشن تولد برای میلاد کی‌مرام/ از سینمای قهرمان محور حمایت کنید
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • (ویدئو) غافلگیری جالب میلاد کی‌مرام در اکران مردمی یک فیلم
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • ببینید | غافلگیری جالب میلاد کی‌مرام در اکران مردمی یک فیلم مقابل چشم مردم!
  • یک شهر شبیه حاج قاسم شده بود!