Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@18:08:36 GMT

8 دونده کرمانشاهی در لیگ طلایی شرکت می کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۷۰۹۷

8 دونده کرمانشاهی در لیگ طلایی شرکت می کنند

احمد روشن زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: محمد ماهیدشتی، احسان طهماسبی، سبحان احمدی، امیر فرزام صفری، حسین کیهانی، آرمین سبحانی، مرتضی ناظمی و شکیبا میرزایی ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در دومین مرحله مسابقات لیگ طلایی دو و میدانی کشور هستند.
وی ادامه داد: دوندگان کرمانشاهی در پنج ماده آقایان شامل 400 متر، 800 متر، سه هزار متر با مانع، 110 متر با مانع و یک ماده مسابقات بانوان شامل دو 400متر به مصاف رقبای خود می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روشن زاده با اشاره به رقابت های بخش آقایان افزود: در ماده 400 متر که هشت ورزشکار حضور دارند، ماهیدشتی و طهماسبی و در ماده 800 متر نیز که 10 ورزشکار حضور خواهند داشت سبحان احمدی و صفری به رقابت با رقبا می پردازند.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه همچنین با اشاره به حضور 10 ورزشکار در رقابت های ماده سه هزار متر با مانع، خاطرنشان کرد: نماینده کرمانشاه در این بخش حسین کیهانی خواهد بود.
وی تصریح کرد: در رقابت های ماده 110 متر با مانع نیز آرمین سبحانی باید با پنج ورزشکار دیگر برای کسب مدال رقابت کند.
روشن زاده همچنین با بیان اینکه مرتضی ناظمی در رقابت های پرتاب وزنه به مصاف با حریفان می پردازد، گفت: در این ماده هفت نفر حضور دارند.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه در ادامه به مسابقات بانوان نیز اشاره و اظهار کرد: شکیبا میرزایی تنها نماینده بانوان استان در این رقابت ها بود که در ماده 400متر باید با پنج ورزشکار دیگر برای کسب مدال رقابت کند.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات بخش آقایان امروز (شنبه 29 اردیبهشت) و مسابقات بانوان نیز در روز دوشنبه (31 اردیبهشت) پس از اذان مغرب و عشا در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.
در استان 2 میلیون نفری کرمانشاه نزدیک به یک هزار دونده در بخش قهرمانی زیرنظر هیات دو و میدانی فعالیت می کنند.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 انقلاب متر لیگ کرمانشاهی ماده موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: طرح «نفس» که مخفف «نجات فرزندان سقط» است، از ابتدای فروردین‌ سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تاکنون جان ۱۴ کودک در معرض سقط عمدی را نجات داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا منصوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نفس مخفف نجات فرزندان سقط، در استان کرمانشاه با محوریت سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه و با هدف کار همه جانبه برای نجات فرزندان سالم سقط عمدی (جنایی) فروردین ۱۴۰۲ تأسیس شد و شروع به کار کرد.

وی افزود: فرهنگ‌سازی، شبکه‌سازی و شناسایی والدینی که قصد سقط فرزند سالم خود دارند با ارائه مشاوره مذهبی و روانشناسی، خدمات حمایتی درمانی و معیشتی برای مادران با مشکل مالی از اقدامات اصلی انجام شده در این طرح است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه️ تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۰ جلسه با مسئولان و مدیران ارشد استان، حوزه‌های بسیج خواهران و کمیته اجرایی داخلی در راستای پیگیری اهداف طرح تشکیل شد.

منصوری ادامه داد: طی هشت روز نمایشگاه مناسبتی برگزار و ۳۹ مورد مشاوره انجام شده است و با یک دستاورد بزرگ، ۳۱ مورد انصراف از سقط جنین ادامه دادند و ۱۴ نوزاد متولد شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا به ۱۲ خانواده سبد معیشتی تقدیم و خدمات رایگان درمانی، مشاوره و پاراکلینیکی ارائه شد.

کد خبر 748793

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران