Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@22:51:34 GMT

رشد و شکوفایی شهر بدون مشارکت مردم میسر نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۷۱۵۷

رشد و شکوفایی شهر بدون مشارکت مردم میسر نیست

شهردار خلیل آباد با بیان اینکه رشد و شکوفایی شهر بدون مشارکت مردم میسر نخواهد بود، گفت: شهرداری بدون همکاری مردم نمی تواند قدم از قدم بر دارد و انعکاس عملکرد شهرداری و آگاه شدن مردم از این عملکرد باعث رشد شهر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، هادی گوهریان در حاشیه بازدید امام جمعه خلیل آباد از پروژه های در دست اجرای شهرداری اظهار داشت: مجموعه شهرداری در سطح شهر اوضاع متفاوتی با سایر ادارات به لحاظ اعتبارات دارد و باید یک رابطه مستقیمی بین شهرداری و مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه های شهرداری به سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم شده است، خاطرنشان کرد: برنامه بلند مدت شهرداری خلیل آباد، سمت و سوی توسعه شهر را مشخص می کند.

شهردار خلیل آباد با تأکید بر اینکه طرح های ساماندهی آبگرم، پارک جنگلی و محور ورودی خروجی شهر خلیل آباد نیز جزو برنامه های میان مدت شهرداری است، تصریح کرد: در برنامه های کوتاه مدت، سیستم شهرداری به سمت مدیریت همه جانبه که یک مدیریت نوین است پیش می رود.

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: قانون گذار به شهرداری ابلاغ کرده است که هزینه های جاری شهرداری باید تقسیم بر میزان خانه های شهر شود و مردم باید هزینه جمع آوری زباله، نظافت محله، استفاده از فضای سبز خود را بپردازند.

گوهریان عنوان کرد: این هزینه هایی که توسط قانون گذار برای مردم مشخص شده، هزینه زیادی نیست و در شهر خلیل آباد هر خانه در سال بین 100 تا 200 هزار تومان است

وی با بیان اینکه شهرداری خلیل آباد کار خود را در پیش برد فعالیت های عمرانی و زیباسازی شهر شروع کرده تا مردم احساس کنند که در شهر تغییراتی حاصل شده است، تشریح کرد: امیدواریم مردم نیز یک همتی داشته باشند و در اجرای این برنامه ها با شهرداری حداقل با پرداخت عوارض خود مشارکت داشته باشند.

شهردار خلیل آباد همچنین در ادامه با تأکید بر اینکه رشد و شکوفایی شهر بدون مشارکت مردم میسر نخواهد بود، بیان کرد: شهرداری بدون همکاری مردم نمی تواند قدم از قدم بر دارد و انعکاس عملکرد شهرداری و آگاه شدن مردم از این عملکرد باعث رشد شهر می شود که امیدواریم خبرنگاران در این راه نیز شهرداری را همراهی کنند.

امام جمعه خلیل آباد به همراه شهردار از پروژه های عمرانی سطح شهر نظیر سنگ فرش معابر خیابان شهید عباسپور، ساماندهی پارک جنگلی خلیل آباد، کارگاه بلوکه زنی، جداسازی آبیاری فضای سبز خیابان انقلاب از آب شرب شهری و بلوار معلم بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت و روند اجرای این طرح ها قرار گرفت.

امام جمعه خلیل آباد طی این بازدیدها ضمن ابراز رضایت و تشکر از تلاش و زحمات مجموعه عوامل شهرداری در راستای پیشرفت عمران و آبادانی شهر، خواستار تسریع عملیات ها و تکمیل پروژه های نیمه تمام و همراهی مردم در این امر شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)

گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)

دیگر خبرها

  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد