Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@11:22:06 GMT

هفته دولت؛ تالار مرکزی ارومیه افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۷۳۲۶

هفته دولت؛ تالار مرکزی ارومیه افتتاح می‌شود

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به ارومیه از تالار مرکزی ارومیه بازدید کرد و با اشاره به اینکه تالار مرکزی ارومیه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: استاندار و مسئولان آذربایجان غربی تکمیل این تالار را به صورت جدی پیگیری می کنند و این طرح تا هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده طی پنج ماه آینده کارهای دکوراتیو این تالار به اتمام می رسد و فقط تجهیزات فنی آن باقی می ماند که باید بخشی از آن از خارج کشور وارد شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اگر ارز مورد نیاز تامین و واردات تجهیزات به موقع انجام شود، این طرح تاثیرگذار در ارتقا فعالیت های فرهنگی آذربایجان غربی در مدت کوتاهی افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه اعتبار سال ۱۳۹۶ تخصیص داده شده و در حال هزینه است، بیان کرد: اگر لازم باشد در سال جاری برخی اعتبارها را جابجا می کنیم تا اعتبار مناسبی برای بهره برداری به موقع از این طرح تخصیص پیدا کند.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی ارز فعالیت های فرهنگی واردات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است