Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@13:35:57 GMT

انتشار فراخوان مسابقه نمای آفتاب در فارس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۷۳۴۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: هنرمندان می‌توانند تا دهم خرداد با ارسال حداکثر سه اثر خود به همراه مشخصات و شماره تماس به نشانی ایمیل ccoip.fars@gmail.com در این رویداد هنری شرکت کنند.
حجت‌الاسلام محمد رضایی افزود: این مسابقه با هدف خلق آثار برجسته توسط هنرمندان متعهد و انقلابی فارس با موضوع به تصویر کشیدن سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و شخصیت وارسته امام امت، صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه شرایط سنی ندارد، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاهی از آثار برگزیده و راه یافته به مرحله نهایی در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما مسابقه پوستر طراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است

سید مجید پوراحمدی رئیس صندوق اعتباری هنر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره برنامه های صندوق برای حمایت از قشر فرهنگ و هنر در سال جاری گفت: توسعه کسب و کارهای فرهنگی یکی از دستورهای وزیر فرهنگ و ارشاد خطاب به صندوق اعتباری هنر است. البته از ابتدای دولت سیزدهم برنامه ریزی های متعددی برای تقویت و توسعه فرهنگ و هنر در کشور انجام شده است.
وی افزود: عموما موسسه و مجموعه های مختلف فرهنگی نقش کلیدی در تولید و نمایش آثار هنرمندان دارند از این رو صندوق اعتباری هنر هم با این موسسه و مراکز فرهنگی گفتگو و تعامل دارد تا بتواند از فعالیت هنرمندان حمایت کند.
رئیس صندوق اعتباری هنر با اشاره به پروژه قاب هنر، بیان کرد: هدف پروژه خرید اثر از هنرمندان به ویژه خوشنویسان است. در پروژه قاب هنر، صندوق اعتباری هنر آثار هنرمندان میانه و همچنین پیشکسوت را خریداری و به موسسات و شرکت های مختلف هدیه می دهد.
وی یادآور شد: صندوق اعتباری هنر برای برگزاری و خرید اثر قرآنی در نمایشگاه روایت باران نیز اقدام کرده است. 

دیگر خبرها

  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»