Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@13:51:28 GMT

گودبرداری غیراصولی در فریدونشهر حادثه ساز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۷۳۷۷

گودبرداری غیراصولی در فریدونشهر حادثه ساز شد

گودبرداری غیراصولی در فریدونشهر موجب تخریب یک واحد مسکونی و مصدومیت جدی یک نفر در اثر ریزش آوار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ گودبرداری غیراصولی یک واحد مسکونی در محله وحدت آباد فریدونشهر، موجب تخریب منزل همسایه و ریزش آوار بر سر صاحبخانه شد.

در این حادثه یک پیرزن 70 ساله مصدوم و به بیمارستان‌های اصفهان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گودبرداری پنج متری که با مجوز شهرداری صورت گرفته است، با وجود تأکید شهرداری مبنی بر لزوم رعایت اصول گودبرداری، این اصول رعایت نشد و منجر به تخریب قسمتی از منزل همسایه نیز شد.

اما آن چه مورد اعتراض اهالی محل قرار گرفت، فروش کوچه‌ توسط شهرداری به صاحب ملکی است که اقدام به گودبرداری کرده است، این کوچه بین زمین ملکی وی و منزل تخریب شده قرار داشته است.

شهرداری با تأیید فروش این کوچه، عنوان کرد که چون این کوچه در طرح قرار نداشته است، به مالک زمین مجاور فروخته شد و وی هم پس از کسب مجوز، اقدام به گودبرداری کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:نخستین حادثه ساعت ۱۷:۲۵ دقیقه بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع درمنطقه شکاره ٢ شهرستان کارون رخ داد که بر اثر آن ۲ مرد ۵۱ و ۲۷ ساله و یک خانم ۲۹ ساله مصدوم شدند. چهار مرد ۳۵، ۳۴، ۴۱ و ۲۹ ساله مصدوم شدند. 

وی ادامه داد:در سومین حادثه نیز که بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در کوی علوی اهواز رخ داد یک مرد ۶۰ ساله مصدوم شد. 

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد:تمامی مصدومان این حوادث به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • ریزش آوار در جنوب تهران موجب مرگ یک کارگر شد