Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گیلان بیداری و هوشیاری ۲ واژه کلیدی در دفاع مقدس است، گفت: در این رابطه  200 برنامه  اصلی در استان  به مناسبت  آزادسازی خرمشهر  اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، نشست خبری ستاد گرامیداشت سوم خرداد پیش از ظهر امروز در  سالن اجتماعات دفتر نمایندگی ولی فقیه در گیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول جلایی با تبریک فرارسیدن ماه رمضان و سالروز  خلق حماسه سوم خرداد و  آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: از عملیات بیت المقدس 36 سال می گذرد و با وجود عملیات های مختلف عملیات بیت المقدس بسیار متفاوت بود.

وی  عملیات بیت المقدس را رقابت تن در مقابل تانک دانست و افزود: این حماسه  آنقدر اهمیت دارد که امام فرمود" "خرمشهر را خدا آزاد کرد"

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گیلان، افزود: اگر دستاوردهای دفاع مقدس دو واژه کلیدی است، بیداری و هوشیاری این دو واژه  است

جلایی با بیان اینکه بیداری به این معناست که در مقابل  دشمنان باید  همیشه آماده باشیم، افزود: هوشیاری  به این معناست که نباید  به هیچ وجه دشمنان  را دست کم گرفت.

وی ادامه داد: در این رابطه  ۲۰۰ برنامه اصلی در استان به مناسبت  آزادسازی خرمشهر  اجرا می شود.

** رونمایی از مستند "فرمانده حسین" تا اجرای نمایش از "سپیدرود تا اروند"

حسن ظهیری مدیرکل صدا و سیما گیلان نیز در ادامه این جلسه با تبریک ایام ماه مبارک رمضان با بیان اینکه صدا و سیما برنامه های ویژه ای در سالروز حماسه سوم خرداد دارد، افزود: در برنامه های مختلف صدا و سیما  سعی شده از حضور خانواده های معظم شهدا و فرماندهان حاضر در  حماسه  3 خرداد بهره بگیریم.

وی افزود: در این راستا مستند "فرمانده حسین" رونمایی می شود و به دلیل حضور مستمر در سپاه قدس از مقام  شامخ  شهید حسین پور قدر دانی می شود.

مدیرکل صدا و سیما گیلان ادامه داد: اجرای نمایشی با عنوان "از سپیدرود تا اروند" از دیگر برنامه های این ایام است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، خواستار افتتاح طرح های سالم سازی دریا از اول خردادماه شد و اضافه کرد: فرمانداران برای کاهش غریق تلاش کنند.

اسدالله عباسی امروز، ۱۲ اردیبهشت ماه در ستاد ساماندهی سواحل استان گیلان، با بیان اینکه امسال پیوست فرهنگی در طرح های سالم سازی دریا در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: دستگاه های فرهنگی طرح ها و برنامه های ویژه سواحل را تدوین کنند.

وی با اشاره به تقارن تعطیلات تابستان با ماه محرم، افزود: فضای فرهنگی باید بر سواحل قالب باشد و مردم و گردشگران از برنامه های مناسبتی بهره ببرند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بهره مندی از سواحل در قالب شناگاه ها و طرح های سالم سازی، عنوان کرد: فرمانداران حتما طرح های سالم سازی منطقه خود را ساماندهی و آسیب شناسی کنند.

عباسی استان گیلان را دارای حدود ۳۰۰ کیلومتر نوار ساحلی دانست و خاطرنشان کرد: همه نقاط نوار ساحلی مناسب برای حضور مردم نیست و باید طرح های سالم سازی را فعال کنیم.

وی خواستار افتتاح طرح های سالم سازی دریا از اول خردادماه شد و اضافه کرد: فرمانداران برای کاهش غریق تلاش کنند و از هم اکنون تجهیزات و لجستیک را مد نظر داشته باشند.

استاندار گیلان در ادامه به کاهش چشمگیر آمار غریق در سواحل استان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: همایش آغاز طرح سالم سازی دریا را برگزار و بر اهمیت صفر شدن غریق تاکید کنید.

وی با بیان اینکه طرح های سالم سازی به برنامه های فرهنگی و اجتماعی بپردازند و برای مردم نشاط ایجاد کنند، افزود: از سرمایه گذاری گردشگری در سواحل استقبال می کنیم.

عباسی همچنین خواستار نصب پرچم های قرمز متحدالشکل در مناطق شناممنوع شد و خاطرنشان کرد: آموزش منجیان غریق حتما در دریا باشد تا بتوانند با شرایط دریا به افراد کمک کنند؛ نه استخر.

وی با بیان اینکه افراد فقط باید در طرح های سالم سازی شنا کنند، گفت: مسئولیت غریق با فرمانداران است و باید از شنا کردن افراد در خارج از محدوده‌های طرح جلوگیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک