Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@14:43:58 GMT

3 دريبل‌زن‌ برتر ليگ برتر انگليس+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۷۸۵۷

3 دريبل‌زن‌ برتر ليگ برتر انگليس+عکس

خبرگزاري آريا - هواسکورد ادن هازارد هافبک بلژيکي چلسي را به عنوان دريبل زن ترين بازيکن ليگ برتر انگليس در اين فصل معرفي کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس، رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال انگليس با قهرماني منچستر سيتي به پايان رسيد و بر اين اساس سايت هواسکورد اقدام به انتخاب برترين بازيکن دريبل‌زن جزيره کرده است.
بر اين اساس ادن هازارد هافبک بلژيکي چلسي انگليس با 165 دريبل با فاصله با ساير بازيکنان در رده اول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ويلفرد زاها مهاجم کريستال پالاس هم با 119 دريبل در رده دوم ايستاده است و لروي سانه هافبک آلماني منچستر سيتي با 85 دريبل موفق در مکان سوم قرار دارد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق لوپتگی با وستهام

سرمربی پیشین رئال مادرید تابستان پیش رو جانشین دیوید مویس در وستهام خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خولن لوپتگی که اخیراً بحث احتمال حضورش روی نیمکت تیم‌هایی همچون میلان، کریستال‌پالاس، وستهام و بایرن مونیخ مطرح شده بود، تابستان پیش رو با یک تیم لیگ برتر انگلیس به عرصه مربیگری بازمی‌گردد. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این باره خبر داد؛ لوپتگی با باشگاه وستهام به توافق رسیده و تابستان پیش رو جانشین دیوید مویس در این تیم خواهد شد. طبق ادعای رومانو؛ این مربی اسپانیایی با پذیرش پیشنهاد وستهام، حالا آماده طی کردن فرایند رسمی شدن حضورش روی نیمکت چکش‌ها است.

هواداران، لوپتگی را پس زدند؛ میلان گزینه‌اش را تغییر داد

خولن لوپتگی 57 ساله فصل گذشته روی نیمکت ولورهمپتون حضور داشت و در نهایت پس از به پایان بردن فصل در رده سیزدهم لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت مسیرش را از این باشگاه انگلیسی جدا کند. پیشتر برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که سرمربی پیشین تیم‌های پورتو، رئال مادرید و سویا اخیراً پبشنهاد باشگاه الاتحاد عربستان با دستمزد 15.4 میلیون پوند در سال را رد کرده است.

وستهام در حال حاضر با 49 امتیاز در رده‌ نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • توافق لوپتگی با وستهام
  • انتقال فرعون به صلاح همه!
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ویدئو| پناهنده ایرانی: به خط پایان رسیده‌ام!
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد