Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه تراکتورسازی برای تقدیر از زحمات واسیلی گوجا برای او مراسم یادبود برگزار ‌کند. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، پس اینکه مشخص شد واسیلی گوجا، سرمربی سال‌های دور تراکتورسازی دو سال پیش دارفانی را وداع گفته است، باشگاه تبریزی قصد دارد یادبودی برای وی تدارک ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا، قرار است به زودی خانواده واسیلی به تبریز دعوت شوند و مقدمات مراسم تجلیل از فعالیت‌‌های واسیلی گوجا در تبربز برگزار شود. در این مراسم برخی از پیشکسوتان باشگاه تراکتورسازی هم حضور خواهند داشت.

واسیلی گودجا که در ایران به واسلی گوجا معروف بود، نخستین سرمربی خارجی بعد از انقلاب در ایران و تراکتورسازی بود که به معمار فوتبال تبریز مشهور است. بازیکنانی مانند کریم باقری، سیروس دین‌محمدی، حسین خطیبی، اسماعیل حلالی و یونس باهنر از جمله بازیکنان شناسایی شده توسط گوجا بودند.

گویا واسیلی گوجا دو سال پیش در رومانیا دارفانی را وداع گفته که این اتفاق در سکوت کامل خبری اتفاق افتاده است. حالا بعد از دو سال خبر فوت گوجا در ایران نشر یافته و همسرش هم این موضوع را تایید کرده است.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • آئین دوهزار ساله بیل‌گردانی در نیم‌ور برگزار شد