Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@05:14:08 GMT

استعدادیابی والیبال دانش آموزی در شاهرود+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۸۰۴۳

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسن علی بیکی، مسئول کمیته استعدادیابی هیات والیبال شاهرود گفت: در این طرح 100 دانش آموز پایه دوم تا ششم ابتدایی شرکت کردند که بر اساس شرایط تیپ بدنی و آی کی یو 40 نفر انتخاب و با نظارت هیات والیبال برای آموزش به آکادمی های تخصصی والیبال معرفی می شوند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان شاهرود والیبال دانش آموز استعدادیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبگان علمی و المپیاد دانش‌آموزی آملی تجلیل شدند

ایسنا/مازندران نخبگان علمی و المپیاد دانش آموزی شهرستان آمل با حضور احمدی لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش و عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی تجلیل شدند.

در این مراسم از ۵۳ دانش آموز نخبه علمی و المپیادی شهرستان آمل با رتبه کمتر از ۲هزار در کنکور سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که موفق به ورود دانشگاه‌های معتبر کشوری شدند، تجلیل شد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان آمل با بیان اینکه این شهرستان دارای افتخارات و مفاخری ارزشمند است، گفت: این نخبگان و دانش‌آموزان از برترین‌های علمی این شهرستان محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده، افزود: دانش آموزانی که تجلیل شدند در یک سال گذشته رتبه کمتر از ۲۰۰۰ را در کنکور سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کسب کردند و یا در المپیادهای علمی و المپیاد بین المللی فیزیک، شیمی و زیست شناسی رتبه کسب کردند.

وی ادامه داد: مراسم تجلیل از دانش‌آموزان نخبه شهرستان در سال‌های اخیر با هدف ایجاد انگیزه میان سایر دانش آموزان برگزار می‌شود و امسال در شانزدهمین سال آن از تعداد ۵۳ نخبه علمی و کنکور دانشگاه‌ها تجلیل شد.

مدیرآموزش و پرورش آمل با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان عزیز آینده کشور را می‌سازند و ما باید از آنها حمایت کنیم، تصریح کرد: سخت‌ترین موضوع توجه به استعدادهای طبیعی است که باید آنها را در تحصیل هدایت کرد.

حجت الاسلام ابراهیم زاده، با اعلام اینکه معلمان باید استعدادها را کشف کنند، افزود: هر انسانی استعدادی دارد که باید معلم مربوطه آن را کشف کند و دانش آموز را به سمت رشد سوق دهد.

وی، با تاکید براینکه آموزش و پرورش به دنبال تربیت نسلی متناسب با ارزش‌های الهی است، اضافه کرد: در اجرای مفاد این سند مهم و جریان فرهنگی معلم نقش اول و بی‌نظیری را ایفا می‌کند.

مدیرآموزش و پرورش آمل، برگزاری آیین تجلیل از نخبگان علمی و المپیادی را نوعی قدرشناسی این نهاد از تلاش‌های دانش آموزان مستعد و نخبه اعلام کرد و گفت: این اقدام همچنین باعث ایجاد انگیزه برای دانش آموزان فعلی که درحال تحصیل هستند، خواهد شد تا از دانش آموزان نخبه الگوگیری کنند.

شهرستان آمل دارای حدود ۶۷ هزار دانش آموز درمقاطع مختلف تحصیلی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سمای آباده
  • برگزاری مراسم شکرانه عملیات دانش آموزی «میدان ۱۴۰۲» در مشهد
  • ضرورت گسترش مهارت آموزی به دانش آموزان
  • تجهیز ۴۰ اردوگاه دانش آموزی به تجهیزات ورزشی
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • مهارت آموزی به سمت دانش آموزان گسترش یابد
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش‌آموزی آملی تجلیل شدند
  • تداوم طرح مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تا ۲۴ فروردین / سکوی استعدادیابی در حال اجرا است
  • توانمندسازی ۱۹۶ هزار معلم در طرح شهید همت