Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@02:19:18 GMT

رسانه ها با نگرش عمیق قدم بردارند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۸۴۱۴

رسانه ها با نگرش عمیق قدم بردارند

خبرگزاری شبستان: رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: رسانه باید با نگرش عمیق و سواد رسانه ای قدم بردارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، یوسف پیربوداقی، رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی، با حضور در همایش رسانه و سبک زندگی ایرانی اسلامی، گفت: دشمن هویت ایران اسلامی را نشانه رفته و جامعه ای که هویت آن به هردلیلی خدشه دار شود ثبات و رشد اسلامی خود را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به این که اکنون گرفتار فروپاشی فرهنگ خویش هستیم افزود: آنچنان که شاید و باید نتوانستیم رسانه را قوی نشان دهیم، رسانه یک عامل ارتباطی به شمار می رود.

 

پیربوداقی تصریح کرد: دنیای امروز علی رغم پیشرفت های فنی و تکنولوژی، تشنه معنویت است فلذا نتوانسته ایم از داده های خویش به نحو احسن استفاده کنیم.

 

وی با بیان این که هویت اجتماعی، ملی، فرهنگی و جمعی باید مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: رسانه ها نباید به صورت فله ای عمل کنند و این آفتی است که چند سالی استدر اجتماع ریشه دار شده است؛ یک رسانه اثرگذار بهتر از ده ها رسانه بی تاثیر است.

 

این مسئول اظهار کرد: به جای کمیت، به دنبال کیفیت رفته و به صورت یکسو نگری عمل نکنیم چراکه همین مسئله سبب ضعیف شدن راهکارها شده است.

 

پیربوداقی با بیان این که رسانه باید با نگرش عمیق و سواد رسانه ای قدم بردارد خاطرنشان کرد: حتی اگر شعار هم بدهیم باید به صورت سازنده، شعار داد؛ طرح نو و برنامه نو می تواند سبب رشد و پیشرفت می شود.

 

 

 

 

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام دولت مجلس خبرگزاری شبستان فلسطین انتقال سفارت آمریکا به قدس مساجد قرآن کریم آمریکا نقش رسانه رسانه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره تربیت دانش‌آموزان کنشکر رسانه‌ای (نوآوین) در یزد اظهار کرد: این دوره در سال گذشته به صورت کشوری در قالب سه اردوی استانی با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز برگزار شد، اما در سال جاری هر استان به صورت مجزا اقدام به برگزاری این اردوها با حضور قریب به ۲۰۰ دانش‌آموز کرده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره یادگیری مهارت‌های مرتبط با فضای رسانه‌ای جامعه و کنشگری است و در صورت تحقق اهداف تعیین شده در پایان این اردو، ۶۰۰ نوجوان دغدغه‌مند رسانه‌ای در کشور فعالیت خواهند داشت و با نگاه خود رویدادهای ملی و جهانی را به مخاطب خود انتقال خواهند داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه نسل جدید سازنده فضای رسانه‌ای کشور هستند، گفت: در این دوره ۲۱۵ دانش‌آموز پسر از پایه هشتم تا یازدهم از شهرستان‌های یزد، مهریز، ابرکوه، بافق و زارچ در پنج مبحث سناریونویسی، کارگردانی، تصویربرداری، تدوین و انتشار شرکت کردند و با اجرای بازی‌های گروهی و چند فوق‌برنامه دیگر طی دو روز به کار خود پایان دادند.

کد خبر 6091478

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان است
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • هوینس: توخل نگرش متفاوتی دارد